mammadin Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg sitter her på en pc som bare kjører ie. Har instalert firefox og opera, men ingen av dem fungerer. Jeg får ikke koblet til nette med dem. Så noen som har anelse om hva som kan være galt? Vil helst slippe å bruke ie. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg sitter her på en pc som bare kjører ie.Har instalert firefox og opera, men ingen av dem fungerer. Jeg får ikke koblet til nette med dem. Så noen som har anelse om hva som kan være galt? Vil helst slippe å bruke ie. 6000068[/snapback] Hva står "ie" for? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) IE = Internet Explorer. Hvilke antivirus program har du? har du NIS? Northon Internet Security? Endret 27. april 2006 av vegis Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Kanskje brannmuren din blokkerer tilgang til internett via Opera, og FF. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Kan også være sp2...eller en annen anti-greia. Deaktiver alle beskyttelser (untatt antivirus) eller slett dem, og reinstaller opera på nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Kan også være sp2...eller en annen anti-greia. Deaktiver alle beskyttelser (untatt antivirus) eller slett dem, og reinstaller opera på nytt. 6000116[/snapback] vil tippe det er brannmur, tillat firefox eller opra og sjekk om det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå