kuntakinte Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg ønsker å ha to skjermer på en pc, hvor den ene skjermen står på kontor og en flatskjerm i stuen ettersom musikkanlegget er koblet til pcen. Hvordan løser jeg det? Fungerer trådløse muser selv om pcen er i et helt annet rom? Og hva trenger jeg for å koble pcen og tv sammen for visning på tven? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 da trenger du veeeeldig lang skjerm kabel, de lager vel ikke så lange trur jeg! ... en trådløs mus må ha direkte visuelt mål mot mottagern. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 jeg har en 10 meter skjermkabel...du kan også ha mange av dem og hekte i sammen...kvaliteten blir litt dårligere men har ikke noe og si når du skal ha signalene på tv skjerm. og du trenger tv ut sef. gforce kortene har det, men bare på en skjerm a gangen. radeon kortene (all in wonder) eller noe har mye bedre støtte for tv ut og greier...tror jeg. og det med tråpdløs mus....hahahaha den går ikke mer en 5 meter eller noe sånt tror jeg... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 14:01, skrev NoNamed:jeg har en 10 meter skjermkabel...du kan også ha mange av dem og hekte i sammen...kvaliteten blir litt dårligere men har ikke noe og si når du skal ha signalene på tv skjerm.og du trenger tv ut sef. gforce kortene har det, men bare på en skjerm a gangen. radeon kortene (all in wonder) eller noe har mye bedre støtte for tv ut og greier...tror jeg. og det med tråpdløs mus....hahahahaden går ikke mer en 5 meter eller noe sånt tror jeg... les litt posten da,han skal ikke bruke tv ut han skal ha dual skjerm men da den andre skjermen ligger i et annen rom,blir vel laaaaaang skjermkabel,det blir nok vanskelig. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: en trådløs mus må ha direkte visuelt mål mot mottagern. Nei. Kommer an på tegnologioen, og de fleste bruker ikke infrarød overøfring så det du sier er tull. Har erfaring med at en 5 meter går greit, og det var gjennom en vegg. (Gips) Lenke til kommentar
kuntakinte Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Det andre rommet ligger rett over stua, så akkurat det er ikke det største problemet. Hva kobler jeg den andre skjermen opp mot? Lenke til kommentar
GeirBraaten Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Enklest. -tror jeg.. Et skjermkort med tv ut på. en tråløs sender. (Søk på Trust på Qxl, eller kjøp en Thomson vs540 hos hifi klubben 995,- elkjøp 1195,-) Den sender signal fra skjermkortet til en tv. (ikke til en dataskjerm diverre.)Den kan og sender Ir signal i retur. Geir Lenke til kommentar
GeirBraaten Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Enklest. -tror jeg.. Et skjermkort med tv ut på. en tråløs sender. (Søk på Trust på Qxl, eller kjøp en Thomson vs540 hos hifi klubben 995,- elkjøp 1195,-) Den sender signal fra skjermkortet til en tv. (ikke til en dataskjerm diverre.)Den kan og sender Ir signal i retur. Geir Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Du må ha to utganger på skjermkortet, eller kjøpe en skjermkabel-split. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå