Gå til innhold

To skjermer på en pc?

kuntakinte

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å ha to skjermer på en pc, hvor den ene skjermen står på kontor og en flatskjerm i stuen ettersom musikkanlegget er koblet til pcen. Hvordan løser jeg det?

Fungerer trådløse muser selv om pcen er i et helt annet rom?

Og hva trenger jeg for å koble pcen og tv sammen for visning på tven?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en 10 meter skjermkabel...du kan også ha mange av dem og hekte i sammen...kvaliteten blir litt dårligere men har ikke noe og si når du skal ha signalene på tv skjerm.

og du trenger tv ut sef. gforce kortene har det, men bare på en skjerm a gangen. radeon kortene (all in wonder) eller noe har mye bedre støtte for tv ut og greier...tror jeg. og det med tråpdløs mus....hahahaha

den går ikke mer en 5 meter eller noe sånt tror jeg...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-02 14:01, skrev NoNamed:

jeg har en 10 meter skjermkabel...du kan også ha mange av dem og hekte i sammen...kvaliteten blir litt dårligere men har ikke noe og si når du skal ha signalene på tv skjerm.

og du trenger tv ut sef. gforce kortene har det, men bare på en skjerm a gangen. radeon kortene (all in wonder) eller noe har mye bedre støtte for tv ut og greier...tror jeg. og det med tråpdløs mus....hahahaha

den går ikke mer en 5 meter eller noe sånt tror jeg...

les litt posten da,han skal ikke bruke tv ut han skal ha dual skjerm men da den andre skjermen ligger i et annen rom,blir vel laaaaaang skjermkabel,det blir nok vanskelig.

Lenke til kommentar

Enklest. -tror jeg..

Et skjermkort med tv ut på. en tråløs sender. (Søk på Trust på Qxl, eller kjøp en Thomson vs540 hos hifi klubben 995,- elkjøp 1195,-)

Den sender signal fra skjermkortet til en tv. (ikke til en dataskjerm diverre.)Den kan og sender Ir signal i retur.

Geir

Lenke til kommentar

Enklest. -tror jeg..

Et skjermkort med tv ut på. en tråløs sender. (Søk på Trust på Qxl, eller kjøp en Thomson vs540 hos hifi klubben 995,- elkjøp 1195,-)

Den sender signal fra skjermkortet til en tv. (ikke til en dataskjerm diverre.)Den kan og sender Ir signal i retur.

Geir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...