MrLee Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) hei. Har en chieftec PSU her den har en vifte som har 4 ledninger, svart og rød som ikke går ut av PSU, men som er koblet på ett eller annet inni PSU, og to som går ut (gul og svart) som kan kobles på hovedkortet med en sånn 3 pins vifte kontakt. Tenkte å sette inn en ny vifte i PSU, og bare trekke kabel ut med resten av kablene og la HK fore den med strøm. Lurer på om dette vil gå, eller om om den røde og svarte kabelen var viftestyringen og om at PSU vil klage på det (høres jo litt merkelig ut at psu vifta skulle oppta en viftepass på HK for å få strøm, men jeg vil være 100% sikker ) vifta er en protechnic Magic mgt8012hs Endret 27. april 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Patz Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Rød og sort er strøm, og gul og sort er tacho-pulser vil jeg tro. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 hehe. antok det, så jeg kobla opp og tok kjangsen ...gikk fint Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Min vifte er også slik, og da er den gule og svarte som går ut bare til for å lese hastigheta på vifta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå