Rostad Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Åsså vann smaker ingen ting, men du kjenner at det er vann du drikker Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hvorfor liker jeg ikke vann da? Hvis det ikke smaker noe lissom? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hvorfor liker jeg ikke vann da? Hvis det ikke smaker noe lissom? 6053532[/snapback] det er jo ikke som brus at det smaker søt og det er ikke som noe annet som smaker surt, det smaker mer som nøytralt. Er iallefall det jeg lærte i naturfagen Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 ja, men da smaker det jo NOE!! 6053546[/snapback] Ja væske... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 ja, da har det en smak..vann, vann smaker vann men vann smaker ikke godt Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 ja, da har det en smak..vann, vann smaker vann men vann smaker ikke godt 6053568[/snapback] 1 . Vann smaker digg 2. Da slutter vi her og sier at : "vann smaker vann!" Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 vann= vann smak namm øl= vann gjær og homle smak namme namm Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Istedet for å spørre om vann smaker noe, kan man heller spørre: Kan mennesker smake vann? På tungen sitter det, så vidt man vet, ingen reseptorer for H20 (litt detaljer fant jeg her: http://www.vivo.colostate.edu/hbooks/pathp...ric/taste.html). Men, smak oppfattes jo ofte som en kombinasjon av smak på tungen, og lukt. Dermed kan man spørre om mennesker kan lukte vann, og således få en smaksopplevelse. I følge denne siden (http://askascientist.binghamton.edu/mar-apr/21mar05ask.html) har mennesker heller ikke luktreseptorer for vannmolekyler. Konklusjon: Vanlige mennesker kan ikke smake (100% rent) vann. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hvorfor liker jeg ikke vann da? Hvis det ikke smaker noe lissom? 6053532[/snapback] fordi at du har fått det for deg at du ikke skal like vann, det er bare for å finne en måte å lure deg selv på, sånn at du med god samvittighet kan drikke andre ting... Vann er den beste tørstedrikken... Ingen diskusjon... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 ja "ok" Bra du veit det da.... 2. Da slutter vi her og sier at : "vann smaker vann!" Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Du liker ikke vann fordi du er en cocacoladrikkende spoiled brat Eller kanskje fordi du ikke liker klor\mineralene tilsatt. skulle du være mannen i gata som eier hvit frakk, og får fatt på 100% H2O, så vil det smake avkjølt væske med smaken av hva enn du måtte ha spist tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå