Gå til innhold

En titt på Nokia N93


Anbefalte innlegg

He, he.. Nok et eksempel fra mobiltelefonenes verden, om at det er viktigere å være tidlig ute, enn det er å ha ett godt gjennomtenkt produkt.

Heldigvis dekkes kostnadene av slike produktlanseringer av de som skal ha det siste og nyeste. ;)

..om ett par år, så finnes det helt sikkert mange typer slike telefoner, med spesifikasjoner som gjør denne verdiløs.

 

Hva blir det neste? Brenselselle mobil med innebygd prosjektor kansje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
That's a huge mobile! åj.. men men... de som er glad i å bruke nærmere 5000kr180grams teknobombe, så er vel denne et must;)

5999928[/snapback]

 

 

Jo mange vil gjerne bruke så mye, for her jeg bor et sted kalt bærum er ikke 5000kr så mye, så her er det bare å kjøre på....trist liv egnetlig

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

har hatt n93 siden 16. august... kameraet tar fine bilder så lenge det er greit med lys. blitsen kunne de like så godt ha spart seg for, den er dårlig... video delen var overaskende god, men man kan fortsatt høre linsa om man zoomer...

 

designet er lekkert! helt klart. litt stor. litt skeptisk til det den tingen som holder displayet, virker litt "knekkbar"... :p

 

Friedrich II der Grosse: den er laget av plast.

 

at denne telefonen ikke passer i en vanlig lomme er feil. jeg får den fint oppi. vel.. jeg bruker begge henda for å putte den ned da. amobil nevnte også at n80 tok for mye plass i en lomme... kanskje de burde foreslått en ryggsekk for n93..?

 

regner med at den koster ca 6500kr i butikker... om noen lurer på det. 2gb minisd ca 800kr... følger med 128mb, bare til å kaste...

 

ofre litt for å få noe ikke alle har vel? k800i raser i pris, kan nesten putte den i "billigklassen".

 

n93 er et godt valg.

 

ps: det er ikke "kult" å bo i bærum. gratulerer

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...