834HF42F242 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg mener å ha lest at flere brukere kan benytte seg av samme PC på en gang. Slik det er nå, blir jeg kastet ut hvis noen kobler til PC-en via remote desktop. Jeg vil gjerne kunne bruke "konto A" mens noen andre bruker "konto B" via remote desktop. "Fast switch users" står på, så hva er det jeg gjør galt? Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Det er forde du kjører workstation versjon av Windows. Den støtter ikke at du kan være logget på samtidig som noen andre kobbler til med remote desktop. Det er bare server/terminalserver versjonen som støtter dette. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Ok. Jeg har installert Windows XP Pro nå. Jeg har (ja, lisens faktisk) Windows Enterprise Server 2003, vil det gå med den? Litt dumt at Microsoft ikke opplyser om sånne ting i dokumentasjonen sin. Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Tror det skulle gå bra med den. Er ikke sikker på hvor mange remote desktop connect du kan ha mot 2003 server. Har kjørt 3-4 uten problemer. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Problemet er at jeg vil bruke maskinen som en workstation. Hvilken Windows XP-versjon/lisens må jeg ha for å kunne ha flere aktive skrivebordskontoer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå