Griffin Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hei... Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt kobberfolie? Gjerne selvklebende kobberfolie... Har tenkt å benytte det til å skjerme gitar(ene) mine for elektromagnetisk støy som det er en del av der jeg sitter... Om dette er riktig emne er jeg ikken helt sikker på...gjerne flytt om nødvendig...men det var det nærmeste jeg kom i farta... Lenke til kommentar
Patz Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Vil tro at aluminiumsfolie gjør samme jobben? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Det gjør det nok...men det blir straks litt verre å jorde til den, eller? Tenker lodding. Og selvklebende hadde jo vært å foretrekke og den i dagligvarebutikken er ikke det... Men det blir jo det som blir løsningen dersom ingen kan svare meg på hvor man får kjøpt kobberfolie. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Aluminium er ikke det kuleste å lodde på, men en liten skrue med kabel til jord gjør jobben Lenke til kommentar
benz Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Har faktisk prøvd det samme en gang, og kjøpte da selvklebende alu-folie hos Biltema. Finnes på rull, 5 cm bred, kostet nesten ingen ting. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 benz skrev: Har faktisk prøvd det samme en gang, og kjøpte da selvklebende alu-folie hos Biltema. Finnes på rull, 5 cm bred, kostet nesten ingen ting. 6001091[/snapback] Den som ser ut som grå-teip...i sølv? Lenke til kommentar
benz Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Grå? Mener du gaffatape? Samme størrelse på rullen. Lenke til kommentar
benz Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Er vel i grunnen det jeg også prøver å si. Biltema har: "Tynn aluminiumsfolieteip på beskyttelsespapir. Egnet for sammenføyning og beskyttelsesvikling på ikke-ledende materialer. Fuktbeskyttet teip med UV-, varme- og aldringsbestandig akrylisk klebestoff. Tåler i kortvarige tidsrom temperaturer på opptil +120 °C. Lengde: 25 m. Bredde: 50 mm." Pris: 29,90 Artnr 29-650 http://www.biltema.no/Archive/Product_imag...ge/29-650_l.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå