MrRetard Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Heisann! Jeg har fått en ny harddisk nå, jeg har koblet den inn osv. Jeg så at den var der under oppstart. Og når jeg går på device manager osv, så finner jeg den der. Men den vil ikke vises under 'Min Datamaskin'. Hva kan være galt? mvh Ole! Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Du har vel formatert den regner jeg med...? Den vises ikke i "mon datamaskin" før du gjør det... Om du har formatert den og den fortsatt ikke vises, sjekk jumper'n.. Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Har ikke formatert den, nei. Jeg trodde den skulle vise fordeom? At jeg liksom formaterer den fra der av liksom. Men hvordan formaterer jeg den da? Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 enkelt som bare det.. gå inn i device manager, velg discmanagement/diskbehandling og høyreklikk på hdd'en du vil formatere og velg formater! Lykke til Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Kan ikke si at jeg finner disk/behandling :S Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Valgene vil variere noe etter hvilket språk os'et er på... start -> høyreklikk min datamaskin -> behandle/manage -> til venstre under lagringsplass, ligger diskbehandling/diskmanagement ->klikk diskmanagement.bmp Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Tusen takk! Fikk det til! Var inne en helt annen plass jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå