Gå til innhold

Nintendo Wii blir navnet på Revolution


TCi

Anbefalte innlegg

Wii funker jo det også... btw, noen som vet om den kommer med bare en sånn kontrolldings, eller om det kommer med den og den andre dingsen som du kobler på den første dingsen? :)

6001122[/snapback]

Pakken vil inneholder en FHC (Free Hand Controller) og en Nuchuck (tillegsenheten). Om det blir mer er ennå ikke avgjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liker du virkelig navnet, TCi? Vær ærlig, da.

 

La oss nå høre hva en del av IGN-personalet synes: Gerry, Matt og Bozon.

6001435[/snapback]

Leser Bozon sitt, og den fyren burde absolut ikke jobbe for en spillside. Patetisk, men det er jo da igjen IGN det er snakk om, patetisk er vel en høy rang der.

6001476[/snapback]

Er IGN patetiske? Jeg skjønner ikke helt hvorfor - kanskje jeg falt av toget et sted? Kritisk sans er jo et ganske viktig kriterie når du faktisk arbeider som en spill-anmelder eller skribent, så det faktum at Bonzon kritiserer Wii i sin egen blog, gjør både ham òg IGN patetiske?

Lenke til kommentar
Mange navn som engang var idiotiske tar vi i dag som en selvfølge. Hva med Google, Yahoo, og iPod?

6001500[/snapback]

Sant. Jeg er glad de annonserte navnet såpass tid før E3, ellers ville folk ha oppført seg som småunger og bare klaget på navnet enn å se hva konsollen kan gjøre.

 

Dette er nok et navn som folk vil lære seg å like.

Lenke til kommentar
Liker du virkelig navnet, TCi? Vær ærlig, da.

 

La oss nå høre hva en del av IGN-personalet synes: Gerry, Matt og Bozon.

6001435[/snapback]

Leser Bozon sitt, og den fyren burde absolut ikke jobbe for en spillside. Patetisk, men det er jo da igjen IGN det er snakk om, patetisk er vel en høy rang der.

6001476[/snapback]

Er IGN patetiske? Jeg skjønner ikke helt hvorfor - kanskje jeg falt av toget et sted? Kritisk sans er jo et ganske viktig kriterie når du faktisk arbeider som en spill-anmelder eller skribent, så det faktum at Bonzon kritiserer Wii i sin egen blog, gjør både ham òg IGN patetiske?

6001535[/snapback]

 

Måten han gjør det på. Det går an å gi kritikk, helt greit. Men fyren skriver ikke kritikk, han bestemmer fremtiden isteden, det er som han tok en pause fra å skrive skapelig og gjennomtenkt, og bare skrive ned det mest barnslige han kunne komme på. IGN er patetiske for de ansetter folk som dette, det er en spillside som leverer dårlig anmeldelser og sprer falske rykter som sannheter som om de var en liten fanboy side som skriver hva som helst bare de får noe på sida si hver dag. Skjønner ikke hvorfor IGN sin mening om dette skal ha noe som helst å si igrunn. Teller deres stemmer for 2 når en person faktisk liker navnet?

 

"Jeg liker navnet"

"Haha! Nei du tar feil, navnet suger, IGN sier det."

Lenke til kommentar

Wii er et helt greit navn, det. På norsk og japansk (hvor det automatisk vil uttales vi) er det kanskje til og med ypperlig, og som de fleste vet er det det japanske markedet som er viktigst for nintendo. Likevel, navnet er skrekkelig på engelsk. De fleste, eller i alle fall mange vil uttale det "why", og da er vi allerede ute å kjøre, vitser som "Why bother" osv florerer allerede, og konnotasjonene er allerede skapt i andre retninger enn nintendo ønsket... (for ikke å snakke om, som nevnt at "korrekt" uttalelse blir festlig på britisk).

 

Men personlig liker jeg navnet. Er bare ikke sikker på at det er klokt i forhold til utenomjapanske forhold.

Lenke til kommentar
Eg likte ihvertfall logoen,den var stilrein så det held!! :dribble:

6001501[/snapback]

 

Mhm! Designet på logoen, og ikke minst på boksen, knuser både den-langt-mindre-heslige-enn-forgjengeren-men-likevel-heslige x360, og det vi til nå har sett av ps2.

 

(Men igjen, marginalt design er kanskje ikke noe som fenger amerikanere i samme grad? Time will tell)

Lenke til kommentar
Måten han gjør det på. Det går an å gi kritikk, helt greit. Men fyren skriver ikke kritikk, han bestemmer fremtiden isteden, det er som han tok en pause fra å skrive skapelig og gjennomtenkt, og bare skrive ned det mest barnslige han kunne komme på. IGN er patetiske for de ansetter folk som dette, det er en spillside som leverer dårlig anmeldelser og sprer falske rykter som sannheter som om de var en liten fanboy side som skriver hva som helst bare de får noe på sida si hver dag. Skjønner ikke hvorfor IGN sin mening om dette skal ha noe som helst å si igrunn. Teller deres stemmer for 2 når en person faktisk liker navnet?

 

"Jeg liker navnet"

"Haha! Nei du tar feil, navnet suger, IGN sier det."

6001580[/snapback]

Måten han gjør det på er å skrive om det i sin egen blog. Han har ikke bestemt fremtiden (?!), men han har presentert sin "visjon" av fremtiden med - i mine øyne - en humoristisk vridning. Jeg forstår vitterlig ikke hvorfor det at en person som jobber for IGN, og kommer med sin egen subjektive mening i en blog (jeg tror virkelig du har behov for å lære et begrep eller to) skal gjøre ham uskikket som spill-anmelder? Du har da ikke noen ganger behov for å få ut litt følelser, da? Det var dét Bozon gjorde, og det må du bare respektere - akkurat som at jeg respekterer at TCi liker navnet 'Wii'.

 

Når kom IGN med løgner, spredde falske rykter og oppførte seg som fanboys? Det er rivalisering mellom de forskjellige avdelingene, men likevel...

 

Det er heller ingen (meg?) som har sagt at det personalet til IGN sier, teller mer enn det andre mener. Jeg skjønner ikke helt hvor du har det fra; du tar det hele ut av kontekst.

Endret av sep
Lenke til kommentar

Du rodde deg bra inn nå, sep.

Men her omtaler du dem som "guder":

Liker du virkelig navnet, TCi? Vær ærlig, da.

 

La oss nå høre hva en del av IGN-personalet synes: Gerry, Matt og Bozon.

6001435[/snapback]

Lett å misforstå.

Case closed? Ok.

 

PS: Jeg liker navnet, logoen og timingen. Det krydrer hypen før E3 :)

(Håper hypen er fortjent)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke rodd meg inn igjen, for jeg har ikke vært ute på glattisen. Hvor omtalte jeg IGN-personalet som guder? Jeg mente ikke at det TCi sa, betydde noe mindre enn det IGN-personalet mente; det var skrevet og ment som to kommentarer, og ikke TCi vs. IGN.

6001869[/snapback]

Da så. Da var post-påskekrimen oppklart ;)

 

Hva blir det o-store-slagordet? "Will change everything"?

 

blog_images_20060427113350216.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...