Gå til innhold

Nintendo Wii blir navnet på Revolution

TCi

Anbefalte innlegg

Okei, orginalt Men det får meg til å tenke på tropiske fugler og kiwi,da blir eg sulten. Tok en stund å bli vant med bavnet "Game Cube" også :!: 

Nintendo Wii ftw11 :p

EDIT: Flott at man slipper å korte ned på konsollnanvnet til stadighet :wee:

5999777[/snapback]

Kan lett korte ned.. "Nintendo Wi"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei, orginalt Men det får meg til å tenke på tropiske fugler og kiwi,da blir eg sulten. Tok en stund å bli vant med bavnet "Game Cube" også :!: 

Nintendo Wii ftw11 :p

EDIT: Flott at man slipper å korte ned på konsollnanvnet til stadighet :wee:

5999777[/snapback]

Kan lett korte ned.. "Nintendo Wi"

5999819[/snapback]

Eller bare Wi? :tease:

Lenke til kommentar

Det skal vel uttales som det engelske ordet "we", ikke som en hylende anime-jomfrus "whiiii!~~"...

BREAKING NEWS: The long awaited Sony console PS3 has changed its name to "Agooo" to counter the genius name "Wii" that Nintendo used to name its console. The Sony Agooo is planned for realease Desember 2006

Jeg innrømmer likevel at jeg flirte av denne.

Lenke til kommentar

http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=9075

Details on the disc format have also been confirmed: "Instead of a tray, a single, innovative, self-loading media bay will play both 12-centimeter optical discs used for the new system as well as Nintendo GameCube discs. Owners will have the option of equipping a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content."

Oversatt: Man må punge ut ekstra for å spille av vanlig DVD-media?

Lenke til kommentar

Details on the disc format have also been confirmed: "Instead of a tray, a single, innovative, self-loading media bay will play both 12-centimeter optical discs used for the new system as well as Nintendo GameCube discs. Owners will have the option of equipping a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content."

6000138[/snapback]

Selvfølgelig, akkurat som Xbox trenger man en fjernkontroll.

Forøvrig synes jeg det er ett fint navn.

Lenke til kommentar
A key feature of the Wii is its one-handed controller... that allow players to control the [Wii] by wielding it like a sword, waving it like a conductor's baton, or swinging it like a baseball bat.

Beklager å finne barnslig glede i dette, men jeg måtte le lenge av den der..

Mvh

Kjetil

Endret av rotekaizer
Lenke til kommentar

Joa, må si jeg hadde vendt meg til Revolution, men kan igrunn skjønne at de ville gå vekk fra Revolution for det høres litt vel selvhøytidlig ut. Det er som de sier det var det de gikk etter men det trenger ikke være navnet. Wii kommer nok til å falle i smak. Men uansett navn så kjøper jeg den.

Lenke til kommentar

6000138[/snapback]

Eneste Nintendo har sagt er at du vil måtte ha en "internal attachement" for å spille av DVD-innhold. Dette ble jo sagt allerede på E3 i fjor. Ser ikke helt poenget med å lage enda et drev bare for å gi folk DVD-avspilling, når det vanlige drevet fungerer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...