rulleguru Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Okei, orginalt Men det får meg til å tenke på tropiske fugler og kiwi,da blir eg sulten. Tok en stund å bli vant med bavnet "Game Cube" også :!: Nintendo Wii ftw11 EDIT: Flott at man slipper å korte ned på konsollnanvnet til stadighet 5999777[/snapback] Kan lett korte ned.. "Nintendo Wi" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Okei, orginalt Men det får meg til å tenke på tropiske fugler og kiwi,da blir eg sulten. Tok en stund å bli vant med bavnet "Game Cube" også :!: Nintendo Wii ftw11 EDIT: Flott at man slipper å korte ned på konsollnanvnet til stadighet 5999777[/snapback] Kan lett korte ned.. "Nintendo Wi" 5999819[/snapback] Eller bare Wi? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det skal vel uttales som det engelske ordet "we", ikke som en hylende anime-jomfrus "whiiii!~~"... BREAKING NEWS: The long awaited Sony console PS3 has changed its name to "Agooo" to counter the genius name "Wii" that Nintendo used to name its console. The Sony Agooo is planned for realease Desember 2006 Jeg innrømmer likevel at jeg flirte av denne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ja no flirte jaggu eg også gitt. Men se opp folkens, trur vi kommer til å få slengt dette nye navnet i tryne under de neste fanboys utsagnene framover Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Navnet skjemmer ingen, er det ikke det man sier? Men alvorlig talt... "Wii"? Gjorde de dette for at alle skulle diskutere hvor teit det høres ut (ekstra PR/mindshare9? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=9075 Details on the disc format have also been confirmed: "Instead of a tray, a single, innovative, self-loading media bay will play both 12-centimeter optical discs used for the new system as well as Nintendo GameCube discs. Owners will have the option of equipping a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content." Oversatt: Man må punge ut ekstra for å spille av vanlig DVD-media? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Wii er jo greit det. Kort, lett og huske, sikket enkelt å lage logo til og... Men tenk i reklamen til ett skrekkspill. ''Now avalible fo Nintendo Wii'' spooky... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=9075 Details on the disc format have also been confirmed: "Instead of a tray, a single, innovative, self-loading media bay will play both 12-centimeter optical discs used for the new system as well as Nintendo GameCube discs. Owners will have the option of equipping a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content." Oversatt: Man må punge ut ekstra for å spille av vanlig DVD-media? 6000138[/snapback] Selvfølgelig, akkurat som Xbox trenger man en fjernkontroll. Forøvrig synes jeg det er ett fint navn. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Revolution har en fjernkontroll alt... Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) A key feature of the Wii is its one-handed controller... that allow players to control the [Wii] by wielding it like a sword, waving it like a conductor's baton, or swinging it like a baseball bat. Beklager å finne barnslig glede i dette, men jeg måtte le lenge av den der.. Mvh Kjetil Endret 27. april 2006 av rotekaizer Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Joa, må si jeg hadde vendt meg til Revolution, men kan igrunn skjønne at de ville gå vekk fra Revolution for det høres litt vel selvhøytidlig ut. Det er som de sier det var det de gikk etter men det trenger ikke være navnet. Wii kommer nok til å falle i smak. Men uansett navn så kjøper jeg den. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 YTMND - Wii Will Rock You YTMND - Wii Are The Champions Genialt! Synes det nye navnet virkelig viser at Nintendo vil lage noe nytt som aldri noen andre har prøvd på, og at de tør ta sjangser. Jeg var litt skeptisk først, men nå er det bare genialt Wiiiiiii! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 JA det tok litt tid å bli vant med Game Cube også,men det navnet passet jo fantastisk til den lille kuben Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=9075 Details on the disc format have also been confirmed: "Instead of a tray, a single, innovative, self-loading media bay will play both 12-centimeter optical discs used for the new system as well as Nintendo GameCube discs. Owners will have the option of equipping a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content." Oversatt: Man må punge ut ekstra for å spille av vanlig DVD-media? 6000138[/snapback] Eneste Nintendo har sagt er at du vil måtte ha en "internal attachement" for å spille av DVD-innhold. Dette ble jo sagt allerede på E3 i fjor. Ser ikke helt poenget med å lage enda et drev bare for å gi folk DVD-avspilling, når det vanlige drevet fungerer... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hvorfor Wiiiiiiiiiiiiiiiii? Ser for meg en hel haug japser som hamrer kontrollen i trynet til hverandre og skriker wiiiiii... Var revolution et misvisende navn kansje.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det har vert kjent i all evighet at Revolution ikkje skulle vere det endelige navnet, men uvant som fy blir det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Tror nok at de etter litt betenkningstid kom frem til at Revolution var litt vel misvisende ja. I så måte er nok WII! bedre, hehe. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hva i all verden fikk de til å velge navnet Wii? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hva i all verden fikk de til å velge navnet Wii? 6001066[/snapback] Spilling for alle, som i "We". Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Wii funker jo det også... btw, noen som vet om den kommer med bare en sånn kontrolldings, eller om det kommer med den og den andre dingsen som du kobler på den første dingsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå