TCi Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Introducing... Wii. As in "we." While the code-name Revolution expressed our direction, Wii represents teh answer. Wii will break down that wall that seperates videogame players from everybody else. Wii will put people more in touch with their gams... and each other. But you're probably asking: What does the name mean? Wii sounds like "we," wehich emphasizes the console is for everyone. Wii can easily be remembered by people around the world, no matter what language they speak. No confusion. No need to abbreviate. Just Wii. Wii has a distinctive "ii" spelling that symbolizes both the unique controllers and the image of people playing it. And Wii, as a name and a console, brings something revolutionary to the world of videogames that sets it apart from the crowd. So that's Wii. But now Nintendo needs you. Because it's really not about you or me. It's about Wii. And together, Wii will change everything. http://revolution.nintendo.com/ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ok, det er nå man skal hamstre domener, ikke sant? *prøver å registrere wii.net* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 For et sært navn. Synes det virker mer frastøtende, men det kan bare være meg som er sær... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Svært dårlig navnevalg for det britiske markedet! :!: Lenke til kommentar
darker Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 wiinews.com eies av nintendo Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Underlig navn. Vel, lett å huske, iallefall. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Wiiiiii dette er gøy......wiiiiiii super mario ....wiiiiiiii , kan ta av da:!: Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Merkelig navn... MEN tror kanskje tanken bak er at Nintendo vil tilbake til at konsollene heter noe med Nintendo. Gamecube var jo liksom gamecube, mens tidligere har det vært Nintendo, Super Nintendo, Nintendo 64. Virker som de vil tilbake til dette. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Likte revolution mye bedre...Wii er bare snålt og høres domt ut når du sier det Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Tror ikke symolikken er så viktig for gamere.... Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 det høres dumt ut når du skriver domt også...(skriver kanskje) Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Kom på at det nesten er en rip-off fra Intel Viiv... Er dette bevisst? *skam dere* Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Gratulerer, kjære Nintendo, dere har klart å toppe det latterlige navnet X360. Lenke til kommentar
bedsvaag Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg synes navnet var kjempe bra jeg. Kort og greit, og det høres morsomt ut. Får lyst til å leke meg, høres ikke ut som noe for en hardcore gamer. Men det har heller aldri vært nintendo sine intensjoner. wiiiiiiiii.. dette blir morro. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ok, det er nå man skal hamstre domener, ikke sant? *prøver å registrere wii.net* 5999185[/snapback] hva med wiikipedia.org (tatt) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Harry navn ^^ Men konsollen skal eies uansett da... Endel stavefeil i den quaten da ^^ Hehe Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Men klart revolution hørtes kulere ut....men er vel noe med at dagens store firmaer må ha crappy navn........"vista"....hva fan er det........"wii" , er vel ikke det jeg hadde valgt akkurat.....men kanskje det betyr noe kult på japansk :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Okei, orginalt Men det får meg til å tenke på tropiske fugler og kiwi,da blir eg sulten. Tok en stund å bli vant med bavnet "Game Cube" også :!: Nintendo Wii ftw11 EDIT: Flott at man slipper å korte ned på konsollnanvnet til stadighet Endret 27. april 2006 av Mala Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Bwhahahaha jaja, skal kjøpes uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå