AndersT2 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Fikk en liten gladmelding når jeg tok en måleravlesning over nettet i dag. Synd at det er feil. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Enkle penger det.. Står det noe sted at de tar forbehold mot eventuelle feil? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hehe, minner meg om da søsteren min skulle måle strømmen i forbindelese med en enøk-greie på skolen. Tilfeldigvis kom også den måleravlesningsgreia samme uke, så hun tok på seg ansvaret med å skrive ned tallene. En stund etterpå viste det seg at strømregningen for første kvartal lå på 50k Gjett om hun hadde målt av naboen sitt sikringsskur Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Enkle penger det.. Står det noe sted at de tar forbehold mot eventuelle feil? 5999061[/snapback] Selv om de ikke tar forbehold om eventuelle feil, så få man aldri på noe vi tak i de pengene. Så hvitt jeg greier å lese av listen, så når jeg la inn måleravlesning i starten av Mars, så fikk jeg tilbakebetalt for litt over 4000 KWh. Men de hadde noen dager før hentet inn tallene fra Everket (nett eier), som ikke var kommet på nettet når jeg la inn. Og i mellomtiden så har de regnet ut sånn ca hvor mye jeg har brukt. Så når jeg la inn mine tall, så var det litt over det jeg rapporterte, og maskinene trodde at selve måleren hadde godt en hel runde ekstra. Skal ringe å melde i fra i morra, får høre hva de sier. Skal spørre om de fører rett inn på konto. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Enkle penger det.. Står det noe sted at de tar forbehold mot eventuelle feil? 5999061[/snapback] Trengs ikke, unaturlige målerstander blir sjekket. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Ringte å for å si i fra til dem, og det var en liten nuller feil ett sted. Det hadde skjedd noen få ganger før også. Men uansett så får jeg igjen 1000,- i for mye betalt strøm. Dermed har jeg dette året fått 3500,- fra strømlevrandører og nett eiere. Da er det greit å høre om høye strømpriser, spesielt siden de regner ut hva jeg skal ha igjen etter dagens strømpriser Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Ringte å for å si i fra til dem, og det var en liten nuller feil ett sted. Det hadde skjedd noen få ganger før også. Men uansett så får jeg igjen 1000,- i for mye betalt strøm. Dermed har jeg dette året fått 3500,- fra strømlevrandører og nett eiere. Da er det greit å høre om høye strømpriser, spesielt siden de regner ut hva jeg skal ha igjen etter dagens strømpriser 6003740[/snapback] Det hender at de er snille også, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå