PHdZ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Er suse linux gratis? Såg litt på Novelle sine sider og der kosta Suse linux penger, eg trude alle linuxer var gratis eg da men vist den er gratis, kor kan eg laste den ned da? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg har da lastet ned SUSE gratis fra novell.com. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Free as in freedom, not free beer. SUSE er ikkje gratis, men OpenSUSE er. Forskjellen på dei er stort sett nokre papirark, og nokre ufrie pakker. (som går an å legge til i etterkant vist du velger OpenSUSE) Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 SUSE fra og med 10.0(Kanskje også 9.3?) og fremover har blitt tilbudt helt gratis fra Novell, det er slutt på den gamle metoden de brukte med å slippe retailvarianten først, og så tillate FTP-installasjon. Lenke til kommentar
Solow Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 SUSE fra og med 10.0(Kanskje også 9.3?) og fremover har blitt tilbudt helt gratis fra Novell, det er slutt på den gamle metoden de brukte med å slippe retailvarianten først, og så tillate FTP-installasjon. 6001668[/snapback] Novell har vel nå kaldt alle sine utaver av Suse og Novell Linux, for OpenSuse. OpenSuse Enterprise Desktop, betaler man for ferdig installerte ikkefrie drivere osv og brukerstøtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå