Håvard Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hei. Sitter å koder hjemmeside for noen nå, og har ikke apache/nett tilgang på den pcn jeg skal vise det frem på, så jeg må ty til java. Skal ha et hjørne, med et bilde, som bytter hver gang man refresher siden, og til det, tror jeg at jeg har funnet et skript (kan bytte, etter x antall min også) Her: Trykk meg! Men jeg har limt det inn i body, men får det ikke til å virke. Noen av dere som kan hjelpe meg, med å få det til å virke. Bildene jeg skal ha inn, er: images/add/1.png images/add/2.png images/add/3.png Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 En, dette er javascript som egentlig ikke hører inn under java, men under Javascript. To, fungerer det hvis du bruker .gif bilder? Og du har satt riktig tilgang på både mappe og bilder? Evt. har du gjort noen endringer til koden (annet enn å bytte ut gif'ene med .png)? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Har testet det også Men.. jeg er ikke god med javascript.. Nå har jeg også vist frem, og jeg klarte å forklare funsjonen. Skal bruke php i stede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå