H&Dfanatic Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 God dag. Jeg lasta ned demoen til Ghost Recon Advanced Warfighter som forøvrig rula hardt. Men jeg måtte også installere noe som heter AGEIA Physx processor som er en drivere eller et program. Jeg antar det er en fysikmotor, men det sto at jeg ikke hadde HARDWAREN til AGEIA Physx processor installert men den trengte fortsatt driveren/programmet. Hvor finner man AGEIA Physx processor som hardware? skjermkort? annet "løst kort"? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Ghost Regon 2 til PC? Altså de slipper demoen men ikke spillet? Edit: var d en aprilspør at ghost recon ikke skulle komme til PC? Endret 27. april 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Ghost Recon kommer 3.mai og det har alltid blitt sagt at det skal til pc. Det var en aprilspøk ja det at den ikke kommer på pc. Endret 27. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ghost Recon kommer 3.mai og det har alltid blitt sagt at det skal til pc.Det var en aprilspøk ja det at den ikke kommer på pc. 5998450[/snapback] hehe, eg så ble så sur på ubisoft Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 det forstår jeg, tåplig spøk spiller er genialt, splite demoen i går og har gjort det litt i dag, dødsbra spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå