Arax Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg har kjøpt nytt hovedkort og ny prosessor, må jeg installere windows på nytt eller finnes det triks som lar meg fortsette på det gamle? Jeg har mange programmer som jeg ikke fikk tatt sikkerthetskopi av når pcen kræsja. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Du kan forsøke å reparere installasjonen, boot fra CD-en og velg Repair på skjermen hvor du kan velge om du vil installere Windows. Selv ville jeg formatert for å være sikker på å ha den gode følelsen om at alt er som det skal og at installasjonen er tilpasset akkurat det systemet den kjører på. Men det er meg, da. Dersom avvikene på den nye og gamle maskinvaren ikke er skikkelig drastisk (eller har ikke dette noe å si?) kan en Repair Install sikkert gjøre nytten. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det er mange som velger feil 'R' og havner i Recovery Console. http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...s/xp/Repair.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå