Mr.Anki Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Noen som vet om et prog. som kan komprimere en exe fil ca 19 mb? mvh anki Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det var da ett underlig og konkret spørsmål når du ikke sier et pip om hvor stor fila er orginalt. Hvis filen er på 3 Gigabyte...så...nei... Du kan jo bare prøve det vi andre bruker. WinZip eller WinRar. Google it! AKIRA Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Fila er på 4,89 GB skulle gjerne hat den inn på en dvd plate på 4,7 GB. Er dette mulig ? Eller må jeg kjøpe en større dvd plate? mvh anki Lenke til kommentar
Jowy Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Slenger på et spørsmål jeg også: Hvordan komprimerer jeg en TS-fil på 1 gig til å passe på en floppy disk? =P Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Snakker vi her om at du prøer å kopiere over en rippa spill og du ser at den ikke får plass. For det er ganske vanlig at spill firmaer får laget DVD plater som har innhold som er litt større enn vanlig DVD plater nettopp for å hindre pirat kopiering. Og da kan vi jo ikke hjelpe så mye mer. Pluss at EXE filer er som regel ganske hardt komprimert. Jeg tror ikke du vil få den noe nevneverdig mindre ved å bruke de programmene jeg nevnte. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå