klomp1 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Så det en dag her, og nekter å tro at en arbeidsplass kan samle så mange tilbakestående folk på en plass... Så er det ekte, eller er det en parodi på et eller annet jeg ikke har fått med meg? =) Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Har ikke sett på det, ser så utrolig tragisk ut på reklama. Men jeg har hørt at det skal være noe ala den amerikanske serien The Office Det er bare skuespill, ja Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Det er bare skuespill, ja 5998371[/snapback] Takk og pris! Men da er det en skikkelig møkk serie... =) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Bare The Office er genial da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) ... sist gang jeg sjekket var The Office britisk og ikke amerikansk (dog er det laget en amerikansk, og forsåvidt grusom, versjon av the office av NBC som igjen er basert på den originale britiske).. Endret 27. april 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 ... sist gang jeg sjekket var The Office britisk og ikke amerikansk (dog er det laget en amerikansk, og forsåvidt grusom, versjon av the office av NBC som igjen er basert på den originale britiske).. 6000449[/snapback] At de laget en amerikansk versjon er grusomt. Utførelsen er herlig, og Steve Carrell viser at han er et av USAs nye komediehåp. Det er et annet show enn David Brent-Office, men hvis man ser på den amerikanske som et uavhengig show holder det absolutt mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jojo, men det at de faktisk lagde et nytt show i stedet for å bare sende The Office er merkverdig. Jeg synes den amerikanske versjonen er grei nok sett på alene, men når den på en måte gir seg ut for å være _the_ office virker serien med en gang dummere og mindre intellektuell. Humoren blir litt for mye sitcom og punchlines. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jojo, men det at de faktisk lagde et nytt show i stedet for å bare sende The Office er merkverdig. Jeg synes den amerikanske versjonen er grei nok sett på alene, men når den på en måte gir seg ut for å være _the_ office virker serien med en gang dummere og mindre intellektuell. Humoren blir litt for mye sitcom og punchlines. 6001209[/snapback] De viser vel den britiske i USA? Min far bor der, og han har sett begge på TV, såvidt jeg har fått med meg. Anyway, det er helt klart "amerikanisert", men det er gjerne derfor de laget en ny serie. Kapitalismen tok vel overhånd; de forstod at konseptet var for bra til at de ikke kunne tjene en slant på showet fordi amerikanere ikke har samme type humor som briter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jo, den britiske ble ganske populær der ( i hvertfall slik jeg forsto det). Tenker den amerikanske versjonen surfer avgårde på den økonomiske popularitetsbølgen. Synes det på mange måter er bra at de ikke etterligner humoren, det hadde på mange måter blitt litt "risky", med tanke på hvor mye dårlige oppfølgere kan ødelegge. Sånn jeg har forstått det har den amerikanske utgaven blitt utgitt litt mer som et annet produkt enn den britiske, noe som er bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Da sier vi oss enig i: Office (UK) > Office (US) > Arkivet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Har ikke sett arkivet, men vil tro at det stemmer ganske godt :!: Endret 27. april 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Så på Arkivet her om dagen, siden jeg har begynt å se flere og flere komedier uten scene og publikum; The Office, Scrubs, Arrested Development etc. Og Arkivet var da en helt grei serie det? Det var jo ikke like bra som The Office, men hadde sine definitive lyspunkter. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Synes Arkivet var morsomt jeg - det tar jo enkelte personlighetstyper virkelig på kornet; den stille og sosialt handicappede IT-duden og ikke minst den supernaive sosionomberta som ikke ikke har den fjerneste ide om hvordan verden egentlig virker. Holdt på å le meg ihjel når hun leste den Nigeria-e-posten og virkelig skulle hjelpe et menneske i nød Ellers så synes jeg reklamene for denne serien har vært helt geniale. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Trodde det var virkelig selv. Så sånn ut på reklamen Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Uff minner meg en da svensker trodde Nissene på loven var ekte. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 var den reklamen om de som koste et tre og leste haikudikt naken koblet til denne serien ? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) var den reklamen om de som koste et tre og leste haikudikt naken koblet til denne serien ? 6003775[/snapback] Jepp. Og den med hun som 'er sosionom av utdanning og legning - et omsorgsmenneske...' (reklame for et foredrag av en veldig følsom dame). Og ikke minst den med 'over på data eller over på trygd'-saken (reklame for et fiktivt IT-selskap). Reklamefilmene finner du her: http://www.tv3.no/index.php?option=com_con...=551&Itemid=842 Endret 28. april 2006 av Doogle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå