Patcher Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hei, Jeg fikk nettopp mitt nye Canon ixus 750. Jeg synes det bråker veldig mye spesielt ved zoom, og mot slutten av zoominga (inn og ut) får jeg en hakkelyd og kameraet rister litt... På tidligere ixus har jeg ikke merket noe til dette (ixus 40, ixus 300). Kan kameraet ha fått en kakk i frakten, eller er modellen slik? På forhånd takk for hjelp, T Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Litt lyd vil det jo være, men hakkelyd og at kameraet rister har jeg ikke merket noe til på de 2-3 IXUS 750'ene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hei,Jeg fikk nettopp mitt nye Canon ixus 750. Jeg synes det bråker veldig mye spesielt ved zoom, og mot slutten av zoominga (inn og ut) får jeg en hakkelyd og kameraet rister litt... På tidligere ixus har jeg ikke merket noe til dette (ixus 40, ixus 300). Kan kameraet ha fått en kakk i frakten, eller er modellen slik? På forhånd takk for hjelp, T 5998152[/snapback] Har prøvd Ixuser som knatrer og rister litt når de fokuserer og noen ganger ved zoom. Har ikke vært noe galt med de tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå