MindTooth Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hei. Lurte bare på om noen kunne hjelpe meg med å få linkene jeg åpner i IE skal åpnes i IE og ikke skifte til FF. Samme med Windows Live Messenger mail notification boble også Har prøvd IE7. Kunne dette ha skapt problemet? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det kan hende at du har Firefox som standard internett leser - Isåfall må du nok skru av dette. Da kan det hende det fungerer ZayCon Lenke til kommentar
picatta Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Men for å være ærlig bør du kun være taknemlig for at firefox vil ta over... IE er noe av den største fiaskoen som microsoft noensinne har produsert Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Seff er Firefox som standard.. Dohh"! Men når jeg skal starte en sido i IE så går den over til FF og åpner siden der. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hvorfor ikke bare DRITE i IE og gjøre det du skal gjøre i Firefox da? =D Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Fordi det ikke funker i FF! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Det som er problemet er at når jeg skal åpne Windows Live Mail som krever IE for å funke. I stedet for å åpne siden, starter IE firefox istedet og begynner å laste siden Beklager hvis jeg virket frekk.. Ble bare provosert av mitt problem Sikkert fordi jeg kjørte IE7 ifra en mappe på D:\ og lagde en iexplorer.exe.local :O Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Du kan jo prøve å avinnstalere FF da Kan jo hende det funker Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Du kan jo prøve å avinnstalere FF da Kan jo hende det funker 5999365[/snapback] word Skal prøve det nå.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Gikk ikke så bra Trykker jeg på linker i programmer som Windows OneCare så åpne C:\ Hvordan få linkene til å åpned med IE som ligger i Program Files\Internet Explorer ? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg vil anta fordi maskina de er smart :!: Prøv å sett IE som foretrukket browser da vel.. Eller så kan du jo også prøve å la FF identifisere seg som IE. Men vet ikke, har aldri prøvet LIVE mail og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Hvor kan jeg sette pathen til hvor standard IE ligger? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Prøv dette: Start ---> Angi programtilgang og standarprogrammer (eller "Legg til eller fjern programmer" og velg det fra menyen til venstre) ---> Velg "Egendefinert" og sett IE som standard nettleser. Endret 27. april 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Been there, done that sorry Prøvde det også, men ville ikke funke. Kunne skrive en adresse inne i IE nå. Men linker utenifra funket ikke.. Bare åpner c:\ Uansett, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå