Gå til innhold

Kan noen fortelle meg hva dette er?

vivastar

Anbefalte innlegg

Fikk denne SMS'n idag

Adevarat a inviat! adr.andra09@hot.  Ce mai faci?  Ai prieten? eu da.  Cum merge scoala? imi este dor de voi va  pup. cuidate. PA

Ble rimelig overaska, fordi jeg har ingen jeg kjenner i Spania :hmm: Eller er dette bare reklame?? Var litt rart hvis det er reklame fordi hun/han gir jo ut Hotmail adressen sin!

Kan noen oversette dette ?? Tror det er spansk fordi nummeret begynner på +34, å det er i Spania!

Eller noen kan bare gi meg link til en bra gratis oversetter på nettet!

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det faktisk er romansk :hmm:

Edit: Fant en romanian to english translator:

Adevarat of inviat! adr.andra09@hot. What do you do? Of friend? me yes. How is it going upper crust? imi it is longing from should va pup. cuidate. PA
Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Adevarat a inviat! adr.andra09@hot.  Ce mai faci?  Ai prieten? eu da.  Cum merge scoala? imi este dor de voi va  pup. cuidate. PA

5997974[/snapback]

Er jo tydelig at bold er en MSN-adresse. "adr" står enkelt og greit for adresse, "hot" er forkortelse for Hotmail.com. Add til kontaktlisten og du vil få svar!

Lenke til kommentar
Det var rart at nummeret jeg fikk det ifra hadde en Landskode som var +36 å det er til Spania! :hmm:

5999073[/snapback]

Vel. Til din informasjon har jeg spansk som fag på skolen, og det der ser _veldig_ lite ut som spansk. Jeg skal ikke påstå at det ikke er det, og jeg skal heller ikke utgi meg for å ha så veldig god kunnskap om emnet, men det ser allikevel ikke ut som spansk i mine øyne. :)

Lenke til kommentar
Det var rart at nummeret jeg fikk det ifra hadde en Landskode som var +36 å det er til Spania! :hmm:

5999073[/snapback]

Vel. Til din informasjon har jeg spansk som fag på skolen, og det der ser _veldig_ lite ut som spansk. Jeg skal ikke påstå at det ikke er det, og jeg skal heller ikke utgi meg for å ha så veldig god kunnskap om emnet, men det ser allikevel ikke ut som spansk i mine øyne. :)

5999209[/snapback]

Kan jo hende at det er spansk "sms-språk"? :p

Lenke til kommentar

5999073[/snapback]

5999209[/snapback]

Kan jo hende at det er spansk "sms-språk"? :p

5999240[/snapback]

Jeg tviler fortsatt. ;)

Lenke til kommentar
Kan også litt spansk og det lignet fint lite  :)  Men, det kan jo være et annet språk. Portugisisk kanskje?

5999816[/snapback]

Jeg tror heller ikke at det er portugisisk, selv om jeg ikke kan noe som helst portugisisk. Etter mine inntrykk av portugisisk og italiensk synes jeg det ligner mer på italiensk. Men jeg synes ikke det ser ut som italiensk heller.

Lenke til kommentar
Tror det faktisk er romansk :hmm:

Edit: Fant en romanian to english translator:

Adevarat of inviat! adr.andra09@hot. What do you do? Of friend? me yes. How is it going upper crust? imi it is longing from should va pup. cuidate. PA

5998579[/snapback]

Enig med Ernie, lukter romansk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...