Singh tha king Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg ble anbefalt å bruke avast! antivirus programmet. Når jeg slår på den, kommer det opp sånn wianmp lignende program. Jeg klarer å søke, men problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg ser hvor mange virus den har funnet. Og hvordan jeg sletter dem. Noen som vet? Forresten så er avast! gratis antivirusprogram. Takk for all hjelp i forveien. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg ble anbefalt å bruke avast! antivirus programmet. Når jeg slår på den, kommer det opp sånn wianmp lignende program. Jeg klarer å søke, men problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg ser hvor mange virus den har funnet. Og hvordan jeg sletter dem. Noen som vet? Forresten så er avast! gratis antivirusprogram. Takk for all hjelp i forveien. 5997758[/snapback] Siden ingen har svart på bruk av avast vil jeg anbefale deg å prøve ett annet mere oversiktlig antivirus program. Har selv lagt inn avg se gratis prøvde også avast som du men fikk en grå blinkende, pipende box på skjermen som var støyende, uoversiktlig og så uproffesjonelt ut. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 hvilket vil du anbefle da? Det beste gratis antivirus er....? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 hvilket vil du anbefle da? Det beste gratis antivirus er....? 6006490[/snapback] Lest litt i denne tråden? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg ble anbefalt å bruke avast! antivirus programmet. Når jeg slår på den, kommer det opp sånn wianmp lignende program. Jeg klarer å søke, men problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg ser hvor mange virus den har funnet. Og hvordan jeg sletter dem. Noen som vet? Forresten så er avast! gratis antivirusprogram. Takk for all hjelp i forveien. 5997758[/snapback] Siden ingen har svart på bruk av avast vil jeg anbefale deg å prøve ett annet mere oversiktlig antivirus program. Har selv lagt inn avg se gratis prøvde også avast som du men fikk en grå blinkende, pipende box på skjermen som var støyende, uoversiktlig og så uproffesjonelt ut. 5999296[/snapback] Tull ! Har brukt og installert avast i ca. 50-70 maskiner og alle funker fett... Lenke til kommentar
Marius12 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg ble anbefalt å bruke avast! antivirus programmet. Når jeg slår på den, kommer det opp sånn wianmp lignende program. Jeg klarer å søke, men problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg ser hvor mange virus den har funnet. Og hvordan jeg sletter dem. Noen som vet? Forresten så er avast! gratis antivirusprogram. Takk for all hjelp i forveien. 5997758[/snapback] Avast er noe dritt, skift til AVG Free det er mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå