Gå til innhold

Demo av Ghost Recon: Advanced Warfighter (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hva som er spam med det. Om han har lese- og skrivevansker så er han jo unnskyldt.

Å si at man kan skrive som man vil siden vi er på internett, blir bare dumt. Språket er hellig.

6113731[/snapback]

Hva hvis personen har lese- og skrivevansker, det er ikke sikkert han/hun synes det er noe morsomt at folk spør han/hun om det. Dessuten ville dette forumet vært meget uoversiktlig hvis alle skulle rakke ned på andre pga små skrivefeil.

At jeg skrev at man kan skrive som en vil på nettet var bare for å sette det på spissen. Jeg klarte å lese hva han/hun skrev uten videre problemer. Derfor bryr jeg meg ikke om han/hun har mye skrivefeil. Det går jo kun utover dem selv.

Men nok tull nå. :p

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Runna akkuratt demoen, som jeg brukte 44min på, pågrunn av middag. Spillet var rått, dette skal skaffes. Synes det lever opp til Tom Clancy tittelen. Utvalg av våpen, taktikk og alt er ganske bra, selv om folka dine bruker litt lang tid å fortså kommandoen, men det er en liten bagatell. Spille gikk glatt på dataen min, men veldig bra grafikk. No Problem!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...