Palsam Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hei. Kjøpte i mars SE W800i med Chess Gold abonnement og nedbetaling av tlf på 99,-/mnd. Dette faktureres på min Chess-regning. Har fått et tilbud fra Telenor Mobil (se under for mer info) som jeg vurderer å ta, men er usikker på om jeg da må betale de restende 11 mnd avdrag umiddelbart. Fant 2 motstridende svar på forumet (og ingen direkte svar hos chess.no eller gsm.no), så skulle gjerne hatt tilbakemeldinger fra noen som har byttet operatør i nedbetalingsperioden. Vet at Chess ikke har bindingstid på abonnementene sine, men vil jeg fortsette å få regninger på nedbetalingen fra Chess? Bakgrunn: Har gjennom mitt boligbyggerlag fått tilbud fra Telenor Mobil om FriSurf 20 med 500,- rabatt pr år. Mine regninger er på ca 60 kr/mnd hos Chess, hvilket blir det rundt 720,-/år. Siden jeg som regel ringer rundt 20 min/mnd og sender ca 40 sms/mnd, tilsvarer det under 500,-/år med tilbudet fra Telenor. Sparer da ca 220,-/år. Mener innmelding er gratis. Mvh Palsam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå