Gå til innhold

Dell 8200


mortenG

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med Dell 8200? Jeg har hørt en del dårlige ting om Dell 8200. Er det noen fornøyde eiere som kan avkrefte dette?

 

Jeg vurderer å kjøpe denne maskinen:

 

Mobile Intel Pentium 4 prosessor - M 1,7GHz

512MB DDR SDRAM/266MHz (2x256MB)

60GB Ultra DMA/ATA 100

ATI Mobility Radeon 9000 64MB DDR RAM

Internal 8x DVD-ROM + modulær 1.44 MB FDD

CD-RW 24x8x24x Modulær

 

Internal combo 56k modem / 10/100 network

Kensington Lås

 

Pris: 22,416 kr

 

Bør jeg slå til????

 

[ Denne Melding var redigert av: mortenG på 2002-10-02 17:55 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme maskinen selv, og er veldig fornøyd med den...den er litt stor og tung, men har glimrende skjerm og ytelse...

 

men dell sin service er jeg langt fra fornøyd med...det er faktisk det verste jeg noengang har vært borti!! hvis du vil ha flere detaljer så får du lese mine tidligere meldinger...

 

det eneste jeg ville endret på din konfigurasjon er 512 ram i en brikke istendenfor to...det er en stor fordel hvis du senere trenger mere ram...=)

jeg ville forsåvidt også valgt en DVD/CD-RW COMBO Drive 24x/8x/8x/24x istedenfor, så kunne du kanskje solgt den modulære...:wink:

 

du får ha lykke til uansett hva du bestemmer deg for ihvertfall!;)

 

og bare spør hvis det er noe mer du lurer på...

 

vh

krister

 

[ Denne Melding var redigert av: krister461 på 2002-10-02 12:33 ]

Lenke til kommentar

Har nesten den samme spekken, men litt kvasere. :wink:

er enig med krister461, bruk heller 1x512 en to 256.

Når jeg bestilte min var faktisk 1x512 billigere en 2x256. (Lurte litt på hvorfor det var det)

Jeg tok med ett ekstra batt. og kasta ut disketstasjone, angrer ikke ett sekund på det.

Husk ryggsekk...

Lenke til kommentar

Hei!

Trur den maskinen er bra, har en kompis som har kjøpt seg en lik med 2 Ghz og GeForce 4 64mb istedet, og må innrømme at den imponerer som desktoperstatter.

 

Vil bare minne deg på dette: ATI 9000 er helt nytt og sikkert rått, men i følge MadOnion top 10 har GeForce 4 Go bedre ytelse med P4 prosessor, (ATI 9000 fungerer hakket bedre med AMD) ettersom jeg kan se..

 

Se http://gamershq.madonion.com/hardware/halloffame/

 

Det er sikkert ikke snakk om store forskjellen + at det ser ikke ut som om du kan velge GeForce 4 Go med 64 mb minne lenger..(ville bare tipse)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...