Hindmost Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Bestillte akkurat blå m/led og teller fra microplex Hvorfor koster en tilnærmet lik, 150 kr mer på powerballs.no? Bedre kvalitet? Er vel samme innmaten i de? Jaja , venter i spenning Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Fy søren, fikk meg en idag. Etter 1 time har jeg fått 2 store blemmer, og hånda mi gjør så sykt vondt :S Ikke armen, er ikke støl, bare hånda. Fikk den opp til 11700, men det klarte jeg bare en gang. ligger ellers på 9000. Utrolig hardt å få den over 11000. SKjønner ikke hvordan folk kan ha fått 14000 etter 3 forsøk. Utrolig morro er det Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Fikk min i posten i dag.Fikk den opp i 14991 på 3 forsøk, men nå er underarmene mine slitne. 6082891[/snapback] ehm. Det der tror jeg faktisk ikke noe på. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 9638 RPM etter et par timers bruk. Får fortesette imorgen. Kjenner det ganske bra i både venstra og høyra. :-( Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 n Powerball har flere gode egenskaper. I tillegg til at den er morsom å bruke, er den også et nyttig treningsapparat. Den 250 gram tunge ballen veier nemlig plutselig 10-12 kg når den kommer opp i 10 000 omdreininger i minuttet. hvordan får den til det? 5998007[/snapback] gyroeffekt, og sentrifugalkraft vil jeg tro, sikkert mange fysikknerder her (no offence ) som kan forklare deg det Lenke til kommentar
Jove Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Noen ting en kan prøve på om en har gått lei av powerballen: (Men jeg tar ikke ansvar for noe, den kan nok bli ødelagt + den kan ødelegge andre ting i huset) - Fyr opp powerballen i god fart og legg den kjapt ned i orginalesken. (Den passer ivertfall veldig godt i esken jeg fikk. Sett nå esken på skrått, slik at den balanserer på kun den ene kanten. Ofte vil den klare å holde seg slik ganske lenge før den faller ned. - Ta av gummiringen som går rundt ballen. Spinn den opp i god fart. Sett den forsiktig på et hardt og helt glatt underlag. F.eks et bord. Prøv å sett den slik at innerballen spinner vannrett. Ytterballen vil etterhvert få en enorm fart! Ble skremt første gang jeg fikk det til Ps: Har lest om at den store farten kan få telleren til å falle av, så den bør kanskje demonteres først? Selv har jeg Techno-ballen, der er det ikke noe problem. Don't try this at home! Lenke til kommentar
Furyfox Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 når ble det et minus at det er avhengihetsskapende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå