Howard B Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Gjorde som du sa.. fjerne trådan fra der telleren står. Bedre plass, men skal si tråden satt godt fast! Krangla fælt.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 har ikke lest denne tråden, men hvor får man kjøpt powerball og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 har ikke lest denne tråden, men hvor får man kjøpt powerball og hvor mye koster det? 6059574[/snapback] Heh.. Les første side i tråden da:D Microplex f.eks. 165,- ----> 345,- (+/-) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 da har jeg bestilt Powerball fra Microplex Gleder meg til jeg får den! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kan vi være enige i at hvis du oppnår en høy rekord, så er det 90% styrke, og 10 % teknikk ? Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kan vi være enige i at hvis du oppnår en høy rekord, så er det 90% styrke, og 10 % teknikk ? 6060913[/snapback] Der er jeg enig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kan vi være enige i at hvis du oppnår en høy rekord, så er det 90% styrke, og 10 % teknikk ? 6060913[/snapback] Spørs vel litt hva du mener, men kan sikkert komme opp i omtrent 90% av hva de beste gjør bare på teknikk alene, på samme måte kommer du sikkert ikke opp i mer enn 10% om du bare har styrke og ingen teknikk. AtW Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kan vi være enige i at hvis du oppnår en høy rekord, så er det 90% styrke, og 10 % teknikk ? 6060913[/snapback] Spørs vel litt hva du mener, men kan sikkert komme opp i omtrent 90% av hva de beste gjør bare på teknikk alene, på samme måte kommer du sikkert ikke opp i mer enn 10% om du bare har styrke og ingen teknikk. AtW 6061398[/snapback] Det vil jeg tvile sterkt på. Man må ha en viss grad av styrke. Man får ikke ballen til å gå fort uten de rette musklene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kan vi være enige i at hvis du oppnår en høy rekord, så er det 90% styrke, og 10 % teknikk ? 6060913[/snapback] Spørs vel litt hva du mener, men kan sikkert komme opp i omtrent 90% av hva de beste gjør bare på teknikk alene, på samme måte kommer du sikkert ikke opp i mer enn 10% om du bare har styrke og ingen teknikk. AtW 6061398[/snapback] Det vil jeg tvile sterkt på. Man må ha en viss grad av styrke. Man får ikke ballen til å gå fort uten de rette musklene. 6061422[/snapback] Man må jo ha muskler ja, men en normalt utrustet mann tror jeg ikke har noen særlige problemer med å få den opp i 13-14k etter noen uker. Man trenger ikke å være en boler akkurat. Men du kan jo godt kalle det 80/20 da, uansett, poenget mitt er at det spørs hvordan man ser det, jeg vil si at mesteparten av turtallet kommer av teknikk, men på den siste delen er styrke viktig, men man kan jo også si at styrke er 90% fordi det er det som gir det de siste vikte omdreiningene "på toppen". AtW Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Går det an å resette rekorden en har på powerballen ? Lot en kompis prøve den, og rekorden viste noe med 8000(sjekket min rekord igår, og den lå på rett under 10.000). Skrudde den på igjen, og rekorden var 0. Utrolig kjedelig at den hele tiden skal resette seg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jeg har merket at når jeg trykker på knappen det er avbildet en c på, så resetter den rekorden. Regner med at c står for clear. Endret 8. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg har merket at når jeg trykker på knappen det er avbildet en c på, så resetter den rekorden. Regner med at c står for clear. 6062076[/snapback] C ? *finne frem ballen* ah...der ja. Er nok det da. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 jeg har egentlig ikke helt skjønt hvordan ballen virker. er det det at du skal "riste" på den så den får høy fart, eller går ballen av ser seg og så skal du holde den så lenge du kan på høy RPM? Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Du overfører kraft fra det ytre skallet til gyroen inni. Har hatt min grønne pro ball et par dager (bestilte fra powerballs.com og fikk den etter 3 dager). Utrolig moro! Merker at man blir sliten i armen etterhvert Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 jeg har egentlig ikke helt skjønt hvordan ballen virker. er det det at du skal "riste" på den så den får høy fart, eller går ballen av ser seg og så skal du holde den så lenge du kan på høy RPM? 6062758[/snapback] Du må nesten prøve selv. Men kan forklare: i powerballens ytterste skall (det blå for min del) er det en gul ball. Man starter med å få denne til å spinne (ved hjelp av en medfølgende tråd, tommelen, låret, kommer ann på hva man klarer). Når den gule ballen er i gang, begynner man å bevege på armen, som om du skulle fått vannet i et glass til å snurre rundt. Da vil den gule ballen begynne å rotere en vei til (forklaring: det er to akser ballen roterer rundt: x-akse og y-akse). Dette vil oppleves som om ballen blir tyngre. Det som egentlig skjer er at powerballen presser ut til siden. Kan noen bekrefte dette? Tror det er rett. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 har hentet min Powerball nå, men jeg klarer det ikke helt :S Har bare fått den opp i 1272 RPM Føler liksom ikke den gyra-kraften helt... noen som kan si meg hvordan jeg gjør dette her? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 har hentet min Powerball nå, men jeg klarer det ikke helt :S Har bare fått den opp i 1272 RPM Føler liksom ikke den gyra-kraften helt... noen som kan si meg hvordan jeg gjør dette her? 6076429[/snapback] Se videoene: http://video.google.com/videoplay?docid=-1...448&q=powerball http://video.google.com/videoplay?docid=-5...325&q=powerball Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 har fått det til. pers på 7200 nå. Men jeg ser at jeg har vært høyere, men det har ike kommet på den som viser maks. hvorfor? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Fikk min i posten i dag. Fikk den opp i 14991 på 3 forsøk, men nå er underarmene mine slitne. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 svarte. RIngte digital impuls og spurte om de hadde flere baller på lager. Jada, svarte de. så drar jeg helt til oslo for å kjøpe meg en, så er det utsolgt :S Ble mildt sagt skuffa da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå