Gå til innhold

TEST: Powerball 250 Hz Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva gjør du egentlig for å få slike høye resultater? hvordan bruker du denne ? skal du bare riste kroppen for å få høye results?

6016988[/snapback]

Er mer som en gyroball. som du skal kjøre rundt og rundt i håndleddet. jo høyre hastighet den får, jo mer muskler må til for å få den til å gå raskere. og den blir tyngre etterhvert som den øker hastighet.

Lenke til kommentar
Venter på baller fra Microplex her også:) Posten sliter med sporingen sin, men det virker som at microplex sendte de avgårde kjapt. Min bror fikk sin etter etpar dager.

6030680[/snapback]

 

Ja, posten er nede. Plager meg sterkt, for jeg bruker å sjekke pakker ca en gang i timen.. :tease:

Lenke til kommentar
Venter på baller fra Microplex her også:) Posten sliter med sporingen sin, men det virker som at microplex sendte de avgårde kjapt. Min bror fikk sin etter etpar dager.

6030680[/snapback]

 

Ja, posten er nede. Plager meg sterkt, for jeg bruker å sjekke pakker ca en gang i timen.. :tease:

6030687[/snapback]

 

Ja, at pakkesporingen er nede (og det har den vært en stund), irriterer meg grenseløst....

 

AtW

Lenke til kommentar
Lurer på leveringstiden fra powerballs.com

 

kjekt hvis noen nevner leverandører i norge

 

 

til nå har jeg:

 

powerballs.no

netshop.no

elutstyr.no

6030502[/snapback]

 

hardwareshop.no

gadgets.no

missgadget.no

mamoz.no

Endret av tomahg
Lenke til kommentar

Mirrh, det tok pokker meg sin tid før noen gadd å skrive om denne. Jeg kjøpte min første powerball i fra USA i begynnelsen av 2004. Litt usikre på når de kom på det norske markedet.

 

Men det jeg kan si er at den gjør underverker for oss som har hatt tendenser til senebetennelser eller musesyke. Aldri hatt problemer etter at jeg begynte å bruke den.

Lenke til kommentar
Og hvordan får jeg til å starte uten tråd? virket jo umulig...

6043366[/snapback]

 

Bare "dra" den over hele håndflata di, så går det!

6043428[/snapback]

 

Får det til nå.:)

 

Men får LEDa ikke til å virke fremdeles.. alt som viser er det "lyshowet" av en rød og blå stripe.. :roll:

Lenke til kommentar
Og hvordan får jeg til å starte uten tråd? virket jo umulig...

6043366[/snapback]

 

Bare "dra" den over hele håndflata di, så går det!

6043428[/snapback]

 

Får det til nå.:)

 

Men får LEDa ikke til å virke fremdeles.. alt som viser er det "lyshowet" av en rød og blå stripe.. :roll:

6047612[/snapback]

 

Har bare hatt den i et døgn nå, men tror det virker ca slik:

Om du snurrer rundt på sakte nivå (en rød strek) i 18 sekund, kommer den blå streken også. Da skal en gi full fart i 30 sekund, og så kommer det opp antall turns du har klart totalt på de 30 sekundene.

Om en går kjappere opp i fart fra starten av, kommer det flere og flere røde streker.

Håper noen retter om dette er feil. teckno-ballen har 2 "modus". Ett for toppfart og et for "turns".

Lenke til kommentar
Ah, da er jeg også med i klubben for folk med Powerball-skader :D fikk den i dag, og har brukt den iherdig siden jeg fikk den, med følgende gnagsår... Har ikke klart noen særlig bra rekord ennå, har fått den opp i rundt 9800 omdreininger. Blir vel bedre med øvelse? Håper det...

6048112[/snapback]

 

Fikk også min idag, har ikke brukt den mer enn 15-30 min totalt(høyre og venstre).

 

Utrolig artig følelse første jeg fikk opp farten...helt rart.

 

Havner på rett under 10.000, men etter at jeg klarte såpass høyt, lager jeg bare surr hvis jeg overstiger 9000 rpm...hører en "hakk"lyd som betyr at jeg ikke beveger håndleddet i takt med gyroen, og det er litt kjedelig, men lærer meg det sikkert(er ikke tyngden det står på, selv om hansker med godt grep hjelper).

 

Edit:

 

Rett etter jeg har hatt meg noen minutter med ballen, føler jeg at når jeg bruker musen, så vil jeg bevege den i sirkler...hehe.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
hmm.. har klart å sett fast tråden inne i powerballen :( Noen som vet om det går an å åpne den uten at den blir ødelagt? Forstår ikke hvordan det er mulig å få til noe slikt...

6048749[/snapback]

 

Det går bra. Det står beskrivelse i FAQen på powerballs.com

 

Hvis du ikke har satt den ALT for godt fast kan du fjerne telleren, og ta ut tråden den veien. Bedre plass der enn under.

 

Hvis tråden sitter HELT fast er det ofte enklest å dele ballen i to, for så å lirke ut tråden.

 

Tror dette er en vanlig nybegynnerfeil. Håper iallefall det. Jeg gjorde det TO ganger første dagen jeg hadde min ball ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...