Gå til innhold

TEST: Powerball 250 Hz Pro


Anbefalte innlegg

Takk for svar Marius E.

 

Jeg glemte å spørre om trening med powerball kan redusere mysesyke eller om det bidrar til å forværre musesyke?

5998585[/snapback]

 

Det reduserer i lengden, men du får vondt i hendene med en gang og det sitter i et par dager... Du herdes etter en stund :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne testen har gjort at søkelyset har blitt mye mer fokusert på denne lille duppeditten som "alle" har lyst på.

 

Håper noen nettbutikker benytter sjansen på å lansere denne som et av tilbudene i helgetilbud\uketilbud i nær fremtid.

 

Tror jeg skal kjøpe en til meg selv(hvis jeg kjenner veldig godt etter, så har jeg litt musesyke..må nok ha en ja) og en til min bror som sliter med litt håndleddplager.

Lenke til kommentar

Har sjekket litt rundt og det står flere steder at det selges "kopier" av powerball som er mye dårligere enn originalen.

 

Jeg har forstått at NSD er den som laget originalen, så jeg gikk til deres sider.

http://www.nsd.com.tw/

 

Jalla sider eller?!

 

Så gikk jeg til www.powerballs.com, som visst selger "RPM Sports" Powerball'er.

 

Hvorfor linker hw.no til RPM Sports sine sider, når de har testet NSD sitt produkt?

 

Noen som har peiling på hvem som har de ekte i Norge?

 

Sjekket microplex som selger NSD baller til 200-300, mens elustyr.no selger til 350 ? Der de selv sier at de selger den så dyrt fordi det er "ekte vare"... ( http://www.elutstyr.no/product_info.php?products_id=199 ).

 

Noen som kan oppklare litt?

 

EDIT :

 

Greit. RPM Sports og NSD skal visst være samma greien bare fra forskjellige retailere. Fint å vite :)

Endret av Fangs
Lenke til kommentar

Ser ut som en morsom leke. Kunne tenke meg en sånn.

 

MEN

 

Ser at det i går var en konkurranse hvor premiene var slike Powerballer. Det jeg lurer på er om HW har fått betalt for å legge ut denne testen på forsiden. På et rent generelt grunnlag mener jeg at HW ikke bør la leverandører/reklamatører styre hvilke produkter som blir testet, fordi 1. det bryter med god presseetikk, 2. blir slik at andre leverandører føler seg presset til å betale, yte tjenester eller reklamere på HW for sitt produkt, noe som fører til at testene blir kun en form for betalt reklame, og 3. fordi testene og konklusjonene kan bli farget av at man har et avhengighetsforhold til leverandør.

 

Jeg ønsker derfor at noen fra HW kan klargjøre om dere har noen form for avtale med leverandør etc. av dette produktet. Hvis så er tilfellet, bør det være et minimumskrav at dere opplyser om dette i artikkelen.

Lenke til kommentar

Har hatt min en god stund nå. Har den liggende rett ved siden av tastatur/ mus, og da blir den brukt rett som det er mens jeg surfer eller venter på kortere nedlastinger.

 

Har merket at den egentlig ikke tåler spesiel røff behandling. Virker som det lett blir ørsmå hakk i sporet gyroen går i ved slag eller "feil" bruk. Lyden blir annerledes, og den blir mye vanskeligere å få opp i høyt turtall.

 

Har tatt av telleren, og skylt resten i vann, for å fjerne små plast partikler. Ble merkbart bedre, men ikke så god som ny.

 

Så dersom jeg kjøper meg en ny, blir den ikke lånt ut til hvem som helst :)

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar
Er dette noe selv mor og far blir hekta på eller er det mest en tenårings-sak?

 

5998468[/snapback]

 

Jeg vil si det er en schlæger for mange, men mange går nok også lei etter en stund.

 

AtW

5998626[/snapback]

 

Faren min (56år) kjøpte nylig en slik etter å ha prøvd min, så det er absolutt noe for alle aldersgrupper.

Lenke til kommentar

Dette sto på shg.no under Powerball 250 Hz

Powerball

- Er uten Powerball Speed Meter

 

Dette sto på shg.no under Powerball 250 Hz Pro

Powerball

- Er inkl. Powerball Speed Meter

 

Så ifølge shg.no er forskjellen på Pro og vanlig at Pro har med RPM måler mens den andre ikke har det (+ prisen).

Lenke til kommentar
Har merket at den egentlig ikke tåler spesiel røff behandling. Virker som det lett blir ørsmå hakk i sporet gyroen går i ved slag eller "feil" bruk. Lyden blir annerledes, og den blir mye vanskeligere å få opp i høyt turtall.

 

Har tatt av telleren, og skylt resten i vann, for å fjerne små plast partikler. Ble merkbart bedre, men ikke så god som ny.

 

Så dersom jeg kjøper meg en ny, blir den ikke lånt ut til hvem som helst  :)

5999014[/snapback]

 

og hva du enn gjør, ikke sleng den rundt... har herpa 2 stykker og fruen er motstander av at en 3. kjøpes inn... de lager en akkurat passe irriterende lyd.

 

For de av dere som mener at det finnes "andre ting" for å trene hånden - prøv en powerball i venstrehånden (eller høyre hvis du er kjeivhendt).

 

Da merker du Virkelig hvor bra "trent" høyre er forhold. scary.

Og feil hånd er som kjen t ikke noe å bruke til... "andre ting"...:whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...