Gå til innhold

TEST: Powerball 250 Hz Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi fikla med den på fylla engang. Dagen etter hadde jeg ganske så mange "runde innhogginger" i bordet mitt :p Så den er ganske så kraftig. (Hvis man setter "den roterende delen" rett ned i bordet)

 

Knuste en gang en lampe også, da jeg var "noob". Måtte bruke tråden for å starte den opp, så på en eller annen måte følgte powerballen med tråden, og den endte i en lampe :p

Lenke til kommentar

Jeg ante ikke hva en kraftball var for noe før jeg leste artikkelen og aner det det fremdelese ikke. Hva med *litt* flere bilder og kanskje en video? Og ja, dere lenket til en side? Nei, jeg gidder ikke å laste ned videoer fra verdens tregeste internettside. Og nei, dere hadde ikke en slik styrkeball inne til test? Det var bare noen annonsører som *ønsket* artikkelen sier du?

Lenke til kommentar

Jeg regner med den støyer noe. Er det så mye støy at det kan bli plagsomt for andre hvis jeg f.eks sitter i stua og leker med den mens andre prøver å følge med på TV, lese etc?

 

Hvor lenge gidder man å holde på med denne av gangen? Noen minutter eller kan man være så hekta at man snurrer den i timesvis?

 

Er dette noe selv mor og far blir hekta på eller er det mest en tenårings-sak?

 

Hva er forskjellen på pro og ikke-pro utgaven? De ser helt like ut i prisguiden.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Jeg regner med den støyer noe. Er det så mye støy at det kan bli plagsomt for andre hvis jeg f.eks sitter i stua og leker med den mens andre prøver å følge med på TV, lese etc?

5998468[/snapback]

Den bråker merkbart, ja!

 

Hvor lenge gidder man å holde på med denne av gangen? Noen minutter eller kan man være så hekta at man snurrer den i timesvis?

Jeg satt opptil 15 minutter før jeg var sprengt... :p

 

Er dette noe selv mor og far blir hekta på eller er det mest en tenårings-sak?

Garantert hekta!

Hva er forskjellen på pro og ikke-pro utgaven? De ser helt like ut i prisguiden.

 

Sikkert kvalitet\ holdbarhet. Jeg prøvde en billigmodell, funka fett, den!

 

Mvh. Marius E

 

Edit:

 

Funker det ikke å bare riste ?

NEI! Du må gjøre en spesiell bevegelse for å holde den igang. :)

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Link

 

er en powerball video fra google

5998321[/snapback]

 

På den videoen minnet de bevegelsene om noe heeelt annet "tidsfordriv".

 

Funker det ikke å bare riste ?

5998505[/snapback]

 

Nei, det funker ikke med risting. Du må ha slike runde bevegelser som på filmen

 

Har selv en sånn, og den er digg :D

Endret av daimen
Lenke til kommentar
Jeg har 13462 som pers. :tease:

5998536[/snapback]

 

Bilde ? :roll:

 

 

Fikk min i dag, har nå fått det litt inni i hånda, så min rekord er 7211rpm, er ikke så veldig bra, men sliter litt med at jeg blir litt fort klam, og jeg vil helst ikke kaste den gjennom stua mens den snurrer i 6k rpm. :p

5998545[/snapback]

 

Ser for meg masse artige historier der folk har kastet disse gjennom stueglasset mens gyroen gikk på 10.000 rpm's.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...