Rikkebladt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hej... Jeg skal købe et videokamera til mellem 3000-5000 kr. Hvilket skal jeg købe? Har kigget lidt på sony DCR-HC35. Er der nogen der har nogle ting at sige til dette kamera eller har nogle erfaringer? Mvh Rikke Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Kjøp heller DCR-HC44 eller HC46. Disse har en del bedre optikk enn Hc35. HC46 er likt HC44, men har i tillegg inngang for mic/video. MEN jeg vil anbefale deg SONY DCR-HC94 eller HC96. HC96 har ekstra inngang for mic/video, ellers likt. Dette er et kamera jeg er veldig fornøyd med iallefall. HC94 koster ca 5700 hos pixmania.com og kan også anbefale de. Har du et trangere budsjett så velg HC44 (HC46 er noen hundre lapper dyrere, det eneste du får extra er en inngang for mic/video som de fleste ikke har bruk for). Husk tilbehør som bag, miniDV kasetter og et stativ. Da kommer det på ca 4500kr hos pixmania.com. Endret 27. april 2006 av ChillyWilly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå