Spydleif Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Vet noen om et program til n70 som gjør det mulig å benytte hele skjermen til bildefremvisning? Takk for all svar Lenke til kommentar
CaD Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg er veldig glad i Resco Viewer. Mange muligheter til å konfigurere den slik du vil ha det. Link her. Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Funket dårlig....hele skjermen blir ikke brukt til bildevisning. Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Hvis man holder inne 7, zoomer den inn 25%. Hadde vært greit å få det i full skjerm uten å måtte zoome. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 På min 6260 får jeg "full skjerm" ved å trykke på *-tasten. Grunnen til at jeg skriver "full skjerm" er fordi bildene dekker ikke skjermen 100% uten at jeg zoomer, og da blir noe av bildet klipt bort (vises ikke på skjermen) Lenke til kommentar
CaD Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hvis jeg forstår deg riktig kan du bare stille litt på innstillingene i Resco Viewer for å fikse det. Under en eller annen innstilling som jeg tror heter noe med "zoom" kan du velge mellom "fit" fill" o.l. Tror det er "fill" du er ute etter. Og selvsagt velg "fullscreen" et eller annet sted. I tillegg skal det gå an at bilder som ligger sidelengs (slik de blir tatt) roteres når de vises, slik at de tilpasses skjermen bedre, om du skulle ønske det også (sorry for dårlig info, men har ikke programmet inne på telefonen for tida, så tar det bare etter hukommelsen) Lenke til kommentar
TkOcBy Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er jo bare og gå inn på galleri>Bilder og video> Valg>Bildefremvisning>Start Da får du jo hvertfall fullskjerms visning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå