Gå til innhold

Test at Benq-siemens S68

Anbefalte innlegg

Beklager at eg ikkje har vært innom og lest litt. Men eg tror du gjorde det riktige valget HKG5.

CF110 var lekker og fin de første dagene, men den var alt for skjør. Knirkingene når man åpnet den ble mer og mer hørbar og man kunne kjenne at delene ikke var skrudd fast skikkelig.

Eg likte heller ikke menyene noe særlig, de var trege og gamle.

Eg er i hvertfall veldig godt fornøyd med s68. Spesiellt i forhold til cf110.

Selv om eg ikke har oppdatert firmwaren enda så har eg ikke opplevd mange bugs og slikt.

Men har planer om å oppdatere snart.. Når eg får det til altså :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei Jens77:

ja jeg har klart å sync. S68 mot Outlook (Office XP)

må også nevne at MPM som følger med S68 er den beste jeg har prøvd, alt funket som det skulle og var veldig bra laget. Bortsett fra GPRS-modem, det fikk jeg ikke til. Og jeg har brukt bare Blåtann.

Er i grunn fornøyd med S68'en, liten lett og akkurat de funksjonene jeg trenger daglig (SMS og ringing). Men som sagt liker jeg ikke helt menysystemet siemens har laget. Det er tungvindt å slette meldinger; Først Merke en mld, Merke alle, og så Slette alle (som går tregt). TUNGVINDT! Hvorfor har de ikke lagt til Merk Alle og Slett Alle?? Arg

Lenke til kommentar
Hei. Er det noen som faktisk har fått til å synkronisere kalender i notes eller outlook mot telefonen? Kan vedkommende evt. dele sin viten med oss andre?

6557399[/snapback]

Funker uten problemer for meg med Outlook 2003 og WIN XP XP2...

DU nevner ikke hva som ikke funker, men jeg vil anbefale deg å laste ned siste versjon av Mobile Phone Manager fra BenQ sine nettsider...?

http://www.benq-siemens.com/cds/frontdoor/...A130870,00.html

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Jeg tar opp denne gamle topicen igjen jeg.

Jeg vil oppdatere telefonen via SOA, men sliter med å få den godkjent.

Den sier at jeg må sjekke profil påloggingsnavn og passord..

HVa hadde dere av pålogginsnavn og passord for å få dette til å funke?

Please hjelp.. telefonen er nesten helt ubrukelig med den firmwaren den har nå. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...