GLN Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hei Trenger tips til og overklokke min cpu. Noen som kan sette opp en oppsett til min amd 3700 2,2ghz cpu, så jeg får den opp i 2.6 eller 2.8? har: AmD 3700 Asus A8n premuim crosair ddr-dimm 3200 1024mb ram Silent power 400w hva passer best til dette? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 ingen som kan noe om dette? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ikke bump. Vent min 24 timer før du evt må. Du får prøve selv. Ingen andre kan gi deg et ferdig oppsett på hvor langt du kommer, hvilke instillinger som er best for dine komponenter. Les guidene på forumet, de er gode og inngående. Basics er lås PCIe/AGP, still opp FSB til det blir ustabilt, øk voltstyrken, øk FSB videre. Pass på at HTT er mellom 800 og 1000, settes med divider i BIOS. Rammen din har nok ikke altfor mye å gå på, og bør settes med høyeste divider mens du finnes prosessorens maxklokk. Etterpå kan du tweeke raminstillingene. Les guider, spør hvis du møter problemer. Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 HeiTrenger tips til og overklokke min cpu. Noen som kan sette opp en oppsett til min amd 3700 2,2ghz cpu, så jeg får den opp i 2.6 eller 2.8? har: AmD 3700 Asus A8n premuim crosair ddr-dimm 3200 1024mb ram Silent power 400w hva passer best til dette? 5997292[/snapback] hei jeg kan ikke hjelpe deg så veldig mye men jeg har samme cpu og har fått den opp i 2,6 men ikke noe mer men andre har fått den høyere... så du får prøve Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Still opp spenningen på chipset, og vcore/vmemmory. Lenke til kommentar
Max!muS Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Ikke bump. Vent min 24 timer før du evt må. Du får prøve selv. Ingen andre kan gi deg et ferdig oppsett på hvor langt du kommer, hvilke instillinger som er best for dine komponenter. Les guidene på forumet, de er gode og inngående. Basics er lås PCIe/AGP, still opp FSB til det blir ustabilt, øk voltstyrken, øk FSB videre. Pass på at HTT er mellom 800 og 1000, settes med divider i BIOS. Rammen din har nok ikke altfor mye å gå på, og bør settes med høyeste divider mens du finnes prosessorens maxklokk. Etterpå kan du tweeke raminstillingene. Les guider, spør hvis du møter problemer. 6000950[/snapback] jeg også får den opp i 2,6ghz med boxed vifte, men hvis du kjøper ny cpu vifte får du den sikkert lett opp i 2,8 Endret 22. mars 2007 av yeah_man_ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå