Tommy Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Satt å fiklet med et videoprogram på pcen, da den plutselig skrudde seg av. Når jeg prøver å starte den nå, mister plutselig skjermen kontakt, og blir svart.(PCen slår seg ikke av, men høres ikke ut som den fortsetter) Hadde et lignende problem tidligere, men nå skjer dette ved forskjellige steder under oppstart. Noen ganger rekker den ikke gå gjennom den første siden (memory check osv), mens andre ganger er den godt i gang med oppstart av Windows før det skjer. Noen ganger kommer det også "CPU has been changed or is unworkable, F1 to continue". Prøvd å gå inn i bios for å laste inn optimal konfigurasjon, men det hjelper lite. Noen som har noen idè på hva som kan være problemet, evt noe jeg kan prøve? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Kanskje hovedkortet ikke har det helt bra?? Virker som det er det! Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Var redd for det selv... Nå kom jeg faktisk inn i windows noen minutter før det skjedde igjen... Jo lenger jeg lar den hvile, jo lengre tid tar det før den slukker... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Virker som et varmeproblem. Sjekk at vifta på northbridgen virker om det er vifte på den. Sjekk så at cpu vifte går slik den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå