V?rbris Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Har brukt windows defender beta2 nå en stund og er fornøyd med programmet. Men etter og ha slettet programmet og deretter reinstalert det får jeg ikke oppdatert programmet. Har prøvd en link til windows angående problemet men skjønner ikke så mye av det, har også reinstalert det flere ganger før og fått ordning på dette. Er det noen som har gode råd? er irriterende med melding hele tiden om at windows defender beta2 ikke har mottatt oppdateringer på 91 dager. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 gjorde du dette da du instalerte før instalasjon gjør du som følge i ponkt 1 1. (Start -> Run...) net localgroup Users /add 2. Install WindowsDefender.msi. 3. (Start -> Run...) net localgroup Users /delete for da skal det funke,,, så sant du har en ekte win xp Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Ja kjøpte maskina som Fujitsu siemens med recovery cd i fjor høst, men har fått reinstalert windows ep grunnet programmvarekonflikter jeg hadde i mars. Dette ble gjort av en lokal datahandler. Funker ikke med recovery cd nå men har tatt kopi rett etter at jeg har mottatt maskina av reinnstall og backup. Får ikke kjørt som du oppgir. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Laster alt av programmer osv jeg bruker ned til alternativ disk kalt d har der mappe med div virus/malware programmer som jeg scanner med avg før jeg åpner dem, Åpner da windows defender og trykker kjør og install, programmet innstalerer seg men får ikke oppdatert, oppdateringspakken vil ikke la seg åpne blir henvist til en windows-side som jeg egentlig ikke skjønner bæra av, men skjønner at de selv har innsett at det her er problemer ute og går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå