St.Anders Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 noen som har skrevet rapporter til noen av disse elevøvingene som ikke er funet på nettet?? 1.forbrenning av mg 2. o2-gass 3.h2-gass 4.sure, nøytrale og basiske løsninger 5. energioverføring ved varme Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 1. det kommer sterkt, lys med blått skjær av å brenne Mg. 4. pH-papir/BTB og andre lignende indikatorer forteller om en løsning er sur, basisk eller nøytral. De andre titlene var litt uklare. Men ovenfor er det hvertfall små tips på hva forsøkene går ut på. Rapporter trenger ikke å være all verdens detaljert, særlig ikke på GK naturfag nivå mener jeg. Jeg ville skrevet etter hva jeg husker å ha gjort i forsøkene. Det viktigste er å få med hva som skjedde, og hvorfor kan man vite i læreboka. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Kan du ikke bare gjøre jobben selv. Så lærer du kanskje noe også. Ørjan Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 nei, gidder ikke... ingen som vet av en side som ikke lærerne kan google seg fram till?? Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det grunnkurs kan jeg sende forsøkene jeg har gjort til deg. Fikk 5/6 på dem så hvis du finner noe du kan bruke vet du at det vertfall er gjort skikkelig (som jeg vet har jeg gjort 1,2 og 4) Send meg en PM hvis du er interessert! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 www.dara.no/skole www.propaganda.no Se der du Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Er det grunnkurs kan jeg sende forsøkene jeg har gjort til deg. Fikk 5/6 på dem så hvis du finner noe du kan bruke vet du at det vertfall er gjort skikkelig (som jeg vet har jeg gjort 1,2 og 4) Send meg en PM hvis du er interessert! Ja! kan du sende dem til meg via PM? Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 noen som vet hvordan jeg åpner vedlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå