MadRos Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Hei, somsagt skal oppgradere fra kasettspiller. har en Vento Cl Jeg vil ha god og normal lyd for 1000 for høytalere. jeg vil ike ha sub,forsterker, pga av pengeproblem og vil sikkert ikke greie å sette det sammen! jeg skal dermed ha 4 vanlige høytalere. jeg vet ikke hvike jeg skal ha, jeg vet ike om jeg må kjøpe kabler, altså jeg vet nesten ike noe, Hva må jeg kjøpe? Og hvordan koble dette sammen? kunne vært greit med en liste over hva jeg må kjøpe, og hvor. Endret 2. mai 2006 av hproslan Lenke til kommentar
Cruso Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hei sann, jeg har gjort nesten det samme. er ikke ferdig enda, men vet at du må ut i bilen og måle diametern på høytalerne som er der nå. jeg hadde også oprinnelig et budsjett på ca 1000, har nå brukt 3000. om det var verdt det får du beskjed om når jeg har fått fiksa det siste. det du også kan gjøre mens du venter på svar er å ta ut kasettspilleren og skjekke hvordan den er koblet til. hvis det er som med min at ledningene er loddet fast sliter du mer enn hvis de er koblet fast med en DIN inngang. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 ok, Takk for svar! Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hei, somsagt skal oppgradere fra kasettspiller. har en Vento Cl Jeg vil ha god og normal lyd for 1000 for høytalere. jeg vil ike ha sub,forsterker, pga av pengeproblem og vil sikkert ikke greie å sette det sammen! jeg skal dermed ha 4 vanlige høytalere. jeg vet ikke hvike jeg skal ha, jeg vet ike om jeg må kjøpe kabler, altså jeg vet nesten ike noe, Hva må jeg kjøpe? Og hvordan koble dette sammen? kunne vært greit med en liste over hva jeg må kjøpe, og hvor. 5997020[/snapback] Hei. var det menigen at du skulle ha cd-spiller og 4 høytalere for 1000,- Det kan bli i minste laget. Føst så ville jeg heller kjørt ett par litt "dyrere" høyttaler sett, en 2 par middelmådige. Legg pengene i lyd foran i bilen. der får du mest glede ut av det. Man står aldri med ryggen til en konsert Iden prisklassen du tenker, er det ikke noe poeng å kjøpe nye kabler. du merke liten forskjell uansett. Så de nye høytalerene kobler du til de lednigne de gamle er koblet til. Når det gjelder cd-spiller så trenger du en iso kontakt, dette får du hos din merkeforhandler. Det er ett "mellomledd" som går fra bilens orginale fester på kablene til den nye cdspilleren sine kabel innganger. Liste: Cd-spiller Iso kontakt Høytalere Hjalp dette? Det bli litt mere logisk, og lettere når du begynner å sette dette sammen. og det er bare å spørre om hjelp. Mvh Anders Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Hjalp dette? Det bli litt mere logisk, og lettere når du begynner å sette dette sammen. og det er bare å spørre om hjelp. Mvh Anders 6018630[/snapback] Tusen Tusen takk for svar, det hjalp meg virkelig, takk for hjelpen alle sammen! Kommer kanskje en del spørsmål etterhvert. Det neste er Hvilke Merke av CD spiller OG Høytalere jeg skal ha. Men jeg har ikke en sekk av penger. Det KAN være MAKS 2000 for alt sammen, 4 Høytalere og en cd spiller. Da tenker jeg to "gode" foran, og to "litt dårlige bak". Som sagt, jeg står ikke mot riggen til en konsert!! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Alpine og Pioneer lager gode spillere. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Til 2000 kr så ville jeg kjøpt noe brukt. Da får du bedre stereo til mindre penger. Personlig så liker jeg pioneer spillere. Hva slags høytalere er det i bilen din nå? tenker på størelsen på dem? Jeg ville dropet høytalere bak i bilen, kun kjøpt ett høyttaler sett og hatt foran i bilen. Heller opgradert til et bak senere når du vil legge litt mere penger i det. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Som fribbern sa, det er bedre å bruke litt mere penger på ett godt sett med høytalere fremme Alpine man Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Ja, jeg har tenkt litt,og syns at jeg skal droppe å kjøpe 4 høytalere, siden jeg ike har noen ledninger bak, vil jeg ikke lede ledninger dit. Det holder med to gode høytalere. Hvem lager gode høytalere? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Til 2000 kr så ville jeg kjøpt noe brukt.Da får du bedre stereo til mindre penger. Personlig så liker jeg pioneer spillere. Hva slags høytalere er det i bilen din nå? tenker på størelsen på dem? Jeg ville dropet høytalere bak i bilen, kun kjøpt ett høyttaler sett og hatt foran i bilen. Heller opgradert til et bak senere når du vil legge litt mere penger i det. 6028278[/snapback] Jeg tror jeg har foran 10 cm også på panele har jeg to "ikke-vanlige høytalere",de ser ike ut som høytalere, har hørt at den brukes til "skarpe" lyder, eller noe sånt. Jeg har en vento. . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå