Gunder1 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Har en Eizo 21 skjerm, husker ikke mod men det spiller ingen rolle her (tror jeg). Problemet: Skjermen "Degauser" SEG SELV CA HVERT 15 MIN, skikkelig irriterende og sikkert skaldelig for skjermen også. Er det noen innstillinger som jeg kan justere/config for å få slutt på dette? Gunder Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 sikker på at det ikke er en mobiltlf som er i nærheten av skjermen din som påvirker skjermen? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Nei dessverre er det ikke så lett :eek: Noen andre? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hekter på tråden, for den gamle 21" Eizo-skjermen ( F764-T TCO92 ) hopper på samme måten. Bildet vipper opp eller ned, eller inn fra siden. Et par ganger om dagen blir bildet svart. Må skru av/på manuelt - så avmagnetiserer den ( spjoinnng ! ) og kommer greit tilbake. På skjerm-menyens Powermanager™ kan jeg sette on/off eller VESA, og velge ymse delay, eller få OS-et til å styre strømmen. Men ingenting av dette gjør noe til eller fra. Kjører 85 Hz @ 1152x864 med Matrox G400 MAX akkurat nå, men det er samme hoppinga med andre kort. Tenkte å skru den opp - kanskje det ligger masse møkk derinne og leder strøm mellom komponenter, men det har altså blitt med tanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå