frenetic Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg skal en kjapp tur til USA til uka og funderte da på å hive meg og samboern på PSP-kjøret. Er det noen som vet noe om PSP kommer i forskjellige versjoner / regioner for USA og Europa, om det går an å spille europeiske spill på en amerikansk PSP og omvendt? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 PSP er regionfri på spill...Men på UMd filmer så er det NTSC og PAL Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det er rett som Wangen sier med sonefire spill, når det gjelder UMD er det ikke bare delt opp i PAL/NTSC. En venn av meg kjøpte PSP til dama når de var her i Australia. Den spiller fint alle spill, men takler ikke UMD-filmene hu kjøpte etter hu kom hjem til Norge. UMD-filmer fra Australia derimot går helt fint. Australia er Sone-4 når det gjelder DVD, mot Europas Sone-2 (selv om de aller fleste filmene i praksis er både sone 2 og 4). Mulig det er delt opp på samme vis når det gjelder UMD, det kan i alle fall virke sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå