StaBBer Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Skal ha meg et nytt minnekort til min Nokia 6280. Da må man ha typen mini-SD, og tenkte å gå for et med 1024 MB lagringskapasitet. Så jeg tok en tur innom Komplett får å kikke litt. Der fant jeg: Sandisk, kroner 395,- TwinMOS, kroner 295,- Noen tips/anbefalinger om hva som skiller disse? Eventuelt andre og billigere forslag? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Har du sjekket på Kingston? Der har du et bra MMC mobile minne kort... Viss det kan brukes i din mobil, selv har jeg et Kingston MMC mobile 1024 dual voltage til en nokia 6680... viss det kan brukes i din mobil så er det et ganske så godt kort... Men ifølge min magefølelse så skal det passe ypperlig... MMC kort er de kortene som er laget for mobiler Her er en link til kortet Kinston 1024MB dual voltage Endret 27. april 2006 av Johss€ Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Forrestten fant jeg en som hadde skrevet noe om dette kortet i din type mobil... Jeg må få beklage at jeg legger ut slike feile poster, men du hadde rett om at det ikke går til din mobil... Dermed kan jeg heller gi deg tips om de du allerrede har liggende TWINmos er ikke det beste du får tak i men det er en brukabar levrandør... Men derimot Sandisk er en super levrandør og er vel det jeg ville si som det beste kortet du kan velge av disse 2 kortene Også å betalle 100,- mer for sandisk enn for twinmos er en enkel baggatel... Go sandisk!! Endret 27. april 2006 av Johss€ Lenke til kommentar
zlappfisk Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Men Kingston har jo et 1 GB miniSD-kort også. Prisliste Komplett selger dette kortet for kr 349 (ikke alle butikkene kom med i prislisten pga. de bruker sine egne varenumre), link. Akkurat når det gjelder minnekort har jeg ingen erfaring med Kingston, men når det gjelder RAM for PC er Kingston et meget opplagt valg. Jeg anser det som et godt merke, et jeg stoler på. Jeg har jo bestilt et Kingston-kort til min telefon, får det i morgen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Johss€: du er nok litt på jordet her zlappfisk trenger et mini-SD kort, som er helt forskjellig fra RS-MMC som du linket til. Lenke til kommentar
zlappfisk Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 zlappfisk trenger et mini-SD kort, som er helt forskjellig fra RS-MMC som du linket til. 5997337[/snapback] Gjør jeg? Hva i all verden skal jeg med det i min E60 da? Jeg bare svarte jeg, og linket til et miniSD-kort, mulig du tok feil av hvem som skrev hva? Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ah, trodde det var du som startet tråden. Sorry StaBBer trenger mini-SD. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Nokia 6280 støtter kun mini-SD ja. Da går jeg for enten Kingston eller Sandisk, siden dere anbefaler de merkene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Sandisk eller Lexar er de beste merkene jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Som igjen sagt jeg jeg beklager for den feilen... men uansett... lexar er heller ikke dårlig... men Sånn mobil messig tror jeg nok Sandisk har overtakket her... De har lengst erffaring innen mobil minne... Ifølge Kingston er mest kjent for ram brikker Lexar har vel også gode erfaring men jeg setter egentlig min lit til Sandisk... Hmm... sier bare GL HF Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Vel, jeg er nettopp ny innen i denne Mobil minne epedemien Der det vitelig står at det er MMC mobile så antar jeg da at det er et kort for mobiler... men, mennesker er da tvert imot perfekte og feil kan alle ta uten at det skal få konsekvesnser sda spesielt når det er snakk om et innlegg på forum der jeg da etter det legger inn ny post om at jeg har tatt feil selv så er det nyttesløst og nevne noe i det hele tatt...' Dette med kunnskap om mobil minne er ikke akkuratt det rette for meg, men det er da koslig og ha noe kunnskap om det.. men kommer nok med tiden sånn som alt annet også da HIHI Johss€ IT.avd LMT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå