pc`baby Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Det er jo umulig å få et bra resultat av sprayboks da 6418735[/snapback] med nok lakk å tolmodighet så blir det bra Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 lakka dørene monterte blinkere speil og seler idag. før lakkering etter fronten Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Må da være dumt å montere alt når du skal lakkere den vel... Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Må da være dumt å montere alt når du skal lakkere den vel... 6418782[/snapback] skal ikke montere mere nå. men må ha på lykter seler og speil for sikkerheten Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Bilen så snodig ut på det bildet som er under etter. Hvorfor går du for en sånn lakk ? (type gammel) Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Bilen så snodig ut på det bildet som er under etter. Hvorfor går du for en sånn lakk ? (type gammel) 6422245[/snapback] lettere å se riper (ugjevnheter) me den lakken er så tynt lag at eg kan se alle slipe ripene. Lenke til kommentar
Fjolla Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Da hadde jeg helt klart byttet farge (viggen blå kanskje) 6167873[/snapback] har du et bilde av ein bil med den fargen 6169208[/snapback] 6169424[/snapback] Off topic: Den fargen der var helt nydelig. Den vil jeg ha på min Matiz! Ellers, kjempefin Saab! Liker ikke den lakken du har nå, men... er ikke så glad i matt lakk sånn i det hele tatt. (Skal du beholde den, eller er du i en prossess med den lakkeringa nå? *kremt* Har ikke så god peiling på dette her, jeg.) Får så lyst til å lære meg å drive med bil når jeg ser ting som dette. En sunn hobby, liksom. Trenger litt sunnhet, jeg. Stå på! Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Da hadde jeg helt klart byttet farge (viggen blå kanskje) 6167873[/snapback] har du et bilde av ein bil med den fargen 6169208[/snapback] 6169424[/snapback] Off topic: Den fargen der var helt nydelig. Den vil jeg ha på min Matiz! Ellers, kjempefin Saab! Liker ikke den lakken du har nå, men... er ikke så glad i matt lakk sånn i det hele tatt. (Skal du beholde den, eller er du i en prossess med den lakkeringa nå? *kremt* Har ikke så god peiling på dette her, jeg.) Får så lyst til å lære meg å drive med bil når jeg ser ting som dette. En sunn hobby, liksom. Trenger litt sunnhet, jeg. Stå på! 6424510[/snapback] skal ikke beholde fargen,selvom den er ett blikkfang når eg er ute å kjører med den på god og vondt. fargen er ein del av prossesen til den skikkelige lakken Lenke til kommentar
Fjolla Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 6424510[/snapback] skal ikke beholde fargen,selvom den er ett blikkfang når eg er ute å kjører med den på god og vondt. fargen er ein del av prossesen til den skikkelige lakken 6425698[/snapback] Da er jeg med. Har du bestemt deg for farge,da? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Syns den grønne er virkelig snygg. Blir fin den her! Liker veldig godt 99en. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 6424510[/snapback] skal ikke beholde fargen,selvom den er ett blikkfang når eg er ute å kjører med den på god og vondt. fargen er ein del av prossesen til den skikkelige lakken 6425698[/snapback] Da er jeg med. Har du bestemt deg for farge,da? 6427050[/snapback] eg sliter litt med fargevalget ennå. ender vel med å bestemme meg når eg står ved disken å skal bestille lakk sko ønske eg kunne noe med poverpoint så hadde eg testa ut flere farger fritt fram å farge bilen. min kansje viggen blå Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 sko ønske eg kunne noe med poverpoint så hadde eg testa ut flere farger 6429402[/snapback] Hint hint alle Photoshop freakz .. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 gleder meg til den bilr ferdig Lenke til kommentar
Fjolla Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 6424510[/snapback] skal ikke beholde fargen,selvom den er ett blikkfang når eg er ute å kjører med den på god og vondt. fargen er ein del av prossesen til den skikkelige lakken 6425698[/snapback] Da er jeg med. Har du bestemt deg for farge,da? 6427050[/snapback] eg sliter litt med fargevalget ennå. ender vel med å bestemme meg når eg står ved disken å skal bestille lakk sko ønske eg kunne noe med poverpoint så hadde eg testa ut flere farger fritt fram å farge bilen. min kansje viggen blå 6429402[/snapback] Powerpoint kan jeg, Photoshop også. Men hvis jeg skal hjelpe deg, så må du jaggu lakke bilen min gratis i den blåfargen over her altså. Hehe. ( neida) Synes du enten skal gå for en retrofarge, noe ala originalen, eller en sprek rødfarge... *men hva vet vel jeg* Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Powerpoint kan jeg, Photoshop også. Men hvis jeg skal hjelpe deg, så må du jaggu lakke bilen min gratis i den blåfargen over her altså. Hehe. ( neida) Synes du enten skal gå for en retrofarge, noe ala originalen, eller en sprek rødfarge... *men hva vet vel jeg* he he lek deg med å farge bilen min så ser me om eg kan leke meg med din Lenke til kommentar
Fjolla Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Nå prøvde jeg å farge bilen din rød her, det gikk ikke så bra. Photoshop klikka litt. Arrg. Men det må da være noen her inne som kan dette, og som i tillegg har program som funker? (Og er en smule flinkere enn meg) Hadde jo vært kult å se den i skikkelig rødt! Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Nå prøvde jeg å farge bilen din rød her, det gikk ikke så bra. Photoshop klikka litt. Arrg. Men det må da være noen her inne som kan dette, og som i tillegg har program som funker? (Og er en smule flinkere enn meg) Hadde jo vært kult å se den i skikkelig rødt! 6432590[/snapback] har prøvd selv, men resultatet egner seg ikke på trykk engang. skal se om eg ikke kan bytte motor og radiator i denne veka i stedet. ser ut som det ikke er noen som takler powerpoint eller lignende her Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) gå inn på photoshopforumet og modd my ride på bbilforumet .net. der er det en del kunstnere. (litt skuffa over at vogna ble bråspraya med boks) Endret 5. juli 2006 av kentsor Lenke til kommentar
1302-S Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Nå syntes jeg bilen ligner noe... Jeg skal ikke henge meg opp i andre, men har de som leser dette fått med seg at den bare er lakket for anledningen og ikke ferdig lakkert i verken farge eller i finish..!¨? Men tilbake til saken din pc'baby! Jeg syntes det blir bra jeg! Jeg kunne sett for meg den bilen i ''racing red'' Håper virkelig du får bytta motoren, Den så litt sliten ut ja! Å jeg håper det går fremmover med bilen selvom du ikke kan bruke den samme garasjeplassen.. Der hadde du jo ALT av verktøy! Mvh 1302-S Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) gå inn på photoshopforumet og modd my ride på bbilforumet .net. der er det en del kunstnere. (litt skuffa over at vogna ble bråspraya med boks) 6437393[/snapback] takk eg har registrert meg der nå anngående lakk så er eg ikke ferdig med den ennå Nå syntes jeg bilen ligner noe... Jeg skal ikke henge meg opp i andre, men har de som leser dette fått med seg at den bare er lakket for anledningen og ikke ferdig lakkert i verken farge eller i finish..!¨? Men tilbake til saken din pc'baby! Jeg syntes det blir bra jeg! Jeg kunne sett for meg den bilen i ''racing red'' Håper virkelig du får bytta motoren, Den så litt sliten ut ja! Å jeg håper det går fremmover med bilen selvom du ikke kan bruke den samme garasjeplassen.. Der hadde du jo ALT av verktøy! Mvh 1302-S 6437473[/snapback] skal forsatt jobbe med bilen. har fått ny jobb på båt 1mnd på og 1mnd av. begynne 16 juli så får me se hvor mye eg kommer te å gjøre før eg reiser Endret 5. juli 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå