kremt Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Dyp perlemor rød er en fin farge... du skal vel fjerne trollet på C-stolpen? 6167887[/snapback] Kan ikke fjerne den, ødelegger hele bilen jo Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Dette er DRIT-nice! stå på Saab Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Da hadde jeg helt klart byttet farge (viggen blå kanskje) 6167873[/snapback] har du et bilde av ein bil med den fargen 6169208[/snapback] 6169424[/snapback] fin farge Dyp perlemor rød er en fin farge... du skal vel fjerne trollet på C-stolpen? 6167887[/snapback] Kan ikke fjerne den, ødelegger hele bilen jo 6169578[/snapback] har tenkt å prøve å beholde trollet Dette er DRIT-nice! stå på Saab 6169669[/snapback] takk takk eg prøver å stå på men akkurat nå så skifter eg bakaksel foringer på ein 88 mod jetta for ei vennina av meg eu lapp. fy for ein dritt jobb Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 ja noen dager siden eg har fått gjort noe med saab'n, men idag har eg endelig klart å lure meg te for å jobbe med den. men det går i det samme sparkling og pussing. men det kommer seg holder på ennå med den, tar sikkert bilder før eg stikker hjem. og eg har lurt på kansje å lakke den candy rød Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) her er bildene av dagens jobb. konsentrerte meg på bakskjermene her er venstre side, litt te pussing og sparkling så kan eg grunne den siden høyre side er nesten ferdig litt te på hjulbuene så er eg i boks der. spraia på grunning så det er lettere å se om eg har fått vekk små bunkene skal innom ein plass der de lager lakk i morgen for å høre på pris på lakk og grunning pluss få vite hvilken sort grunning eg kan flekke med nå før den skal sprøytes med grunning og lakk Endret 30. mai 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vurdert sort matt på denne bilen? Blir virkelig pent Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 får gjort noe idag også blir kansje litt fremgang, er begynt på bakluka også. hørte på pris på lakk. blir nok lastebil lakk ganske billig, 2 liter lakk pluss 1 liter herder blir 3 liter blanda lakk, pris under 2000 kr å eg trenger ikke grunning heller, utenom der eg har sparkla, men te det kjøpte eg 2 bokser grunning som kan overlakkes av alle lakk sorter. grubler fremdeles over hvilken farge eg skal ha Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Vurdert sort matt på denne bilen?Blir virkelig pent 6213076[/snapback] hadde vært tøff med sort matt. men får ikke så mye for den i den fargen den dagen den kansje blir solgt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Alt annet enn rødt hvertfall! Metallic-blå kanskje ? Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) det eg har fått gjort i dag litt mere sparkling på venstre bakskjerm vaska med tynner for å få vekk eventuelt fett matta ned og sparkla samme med panseret noen siste bilder før eg stakk hjem for dagen håper eg får jobbe i fred med sabb'n så kan eg kansje få den lakka om ca ein uke vist været holder seg Endret 4. juni 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Heldig du som har verktøy og plass å holde på. *stakkars min bil som står under bjørketrær og er nesten din bilfarge nå pga all pollen som daler ned.* Og min bil skal egentlig være diamantsvart. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Virkelig bra jobbet det her. Min første bil var en '79-modell SAAB99 Hvor lang til har du brukt totalt fram til nå? Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Heldig du som har verktøy og plass å holde på. *stakkars min bil som står under bjørketrær og er nesten din bilfarge nå pga all pollen som daler ned.* Og min bil skal egentlig være diamantsvart. 6220251[/snapback] eg er veldig glad for å ha verktøy å tak over hodet. he he den var mose grønn før eg kjøpte den Virkelig bra jobbet det her. Min første bil var en '79-modell SAAB99 Hvor lang til har du brukt totalt fram til nå? 6220290[/snapback] regna nettopp på det ca 33 timer Endret 1. juni 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 fått gjort litt idag, er små plukk igjen på tak,panser og bakluke får se hva eg får gjort imorgen og på mandag Lenke til kommentar
TKV Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 det er litt trist men samtidig oppløftende å se bilder av bilen når den står sånn. trist fordi en så fin bil ser shabby ut og oppløftende fordi den begynner og bli ferdig med forberedelsene til lakkering, og da er det ikke all verden av tid før jeg får se det ferdige produktet. Stå På! Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 jobba litt på sabb'n idag også. demonterte litt var ein liten bunk bak igang å rette den resultatet før sparklingen etter siste bildet før eg ga meg har gjort eindel mere, men det viser ikke mye fin puss Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Gleder meg til å se denne lakkert Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Gleder meg til å se denne lakkert 6242169[/snapback] gleder meg selv å få den lakkert Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) har holdt på ein del timer i dag, den blir ikke 100% bunk fri, men så er det jo bruksbil. skal spraye grunning der eg tror er ferdig. kommer bilder senere når eg er ferdig for dagen Endret 5. juni 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå