pc`baby Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Nice alt du gjør!! Noe som irriterer meg grenseløst er at du skriver denne: ` i steden for denne '.... apfostrofen er til til høyre for Æ-tasten, ikke til venstre for Backspace.. 6134973[/snapback] takk kezoom, leif er garantert her, men du lærte hvilken tast eg skal bruke nå on topic slipa litt og sparkla på saab'n off topic men nå holder eg på å sveise meg i hjel på ein pickup te kamerat av meg trega på at eg tok på meg jobben mi love saab'n Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Virker som du er veldig glad i Saaben din pc`baby men hvorfor skal du selge din kjære bil da? Har vært uten min i 4 dager nå og savner den grusomt "lakkering" Kjører nå med moderns Kia (huff fæl bil alså) Får igjen min kjære Saab til Mandagen da... Stå på videre virkelig imponert over jobben du utfører! Endret 19. mai 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Virker som du er veldig glad i Saaben din pc`baby men hvorfor skal du selge din kjære bil da? Har vært uten min i 4 dager nå og savner den grusomt "lakkering" Kjører nå med moderns Kia (huff fæl bil alså) Får igjen min kjære Saab til Mandagen da... Stå på videre virkelig imponert over jobben du utfører! 6136284[/snapback] ja eg er veldig glad i saaben og eg beholder den te noen kommer med det rette budet så selger eg den. din moders kia er nok bedre enn min faders pizzabil håper eg får saab'n lakkert før eg reiser te spania i juni Lenke til kommentar
TKV Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 *gleder meg* Er litt hypp på å vite litt mer om lakkering. Kan du beskrive hvordan man går fram når man lakkerer?! Hadde vært veldig tøft om du gjorde det! Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Virker som du er veldig glad i Saaben din pc`baby men hvorfor skal du selge din kjære bil da? en av de dumme grunnene eg vil selge er at det frister å bygge om bilen lignende dette synest det er litt tøff Lenke til kommentar
TKV Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 den saaben ble litt overkill. Men den grillen med riller som går over lyktene synes jeg var litt tøff! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ligna ikke på en Saab ved første øyekast men, litt overkill ja. Syns ikke den var særlig Saab'ete, hvis dere skjønner Den lignet mer på en BMW hvis vi ikke ser på formene på den, bare hvordan den er styla. Grillen på en Bmw er jo ikke sånn, men hvordan de har stylet den, så var det det jeg tenkte..^^ Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) liten oppdatering jobbet ca 5 timer med saab'n i dag eneste det gikk i var sparkling pussing sparkling pussing osv ved høyre og venstre bakskjerm pluss venstre forskjerm. bilder kommer senere da eg har problemer med å få bildene frem der eg har lasta de opp endelig får eg lasta ned bildene, så her kommer de sparkla pussa noen timers pusse støv her er det endelig klar te finsparkling snart ferdig for finsparkling håper eg får gjort noe mere før helga Endret 24. mai 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
gibson_sg Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 veldig interessant å følge med på denne tråden! Virker som du er ganske dyktig! har vel gjort det noken ganga før Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 er veldig i tvil når det gjelder lakk valg. har veldig lyst å lakke den rød. ka synst dokke Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Rød er en kjempe fin farge... Har en kompis som har en gammel amazon i rød, og den er digg... Kjempe bil du har! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) er veldig i tvil når det gjelder lakk valg. har veldig lyst å lakke den rød. ka synst dokke 6167675[/snapback] Det spør jo helt hva du er ute etter for det er jo ingen tvil at orginalfargen på denne bilen er ganske grå og kjedelig... Skal du ha bilen som en klassiker så må du egentlig bruke orginalfarge, men skal du ha den til bruksbil så hadde jeg sannelig valg en friskere farge som feks rød/met Endret 24. mai 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Skal du ha bilen som en klassiker så må du egentlig bruke orginalfarge, men skal du ha den til bruksbil så hadde jeg sannelig valg en friskere farge som feks rød/met 6167720[/snapback] eg skal ha den som bruksbil så eg har jo lyst å ha friskere farge Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Da hadde jeg helt klart byttet farge (viggen blå kanskje) Endret 24. mai 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Dyp perlemor rød er en fin farge... du skal vel fjerne trollet på C-stolpen? Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jøsses, denne bilen har faktisk sett, sikkert før du kjøpte den. Kjenner igjen det trollet, kan ikke tenke meg det er så mange andre som suser rundt med et troll på stolpen :!: Lenke til kommentar
TKV Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg synes bestemt at du skal lakkere den rød! Det ble bare så utrolig fint på den bilen du viste til lenger opp på sia!! Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Da hadde jeg helt klart byttet farge (viggen blå kanskje) 6167873[/snapback] har du et bilde av ein bil med den fargen Endret 24. mai 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Da hadde jeg helt klart byttet farge (viggen blå kanskje) 6167873[/snapback] har du et bilde av ein bil med den fargen 6169208[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå