pc`baby Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 fett prosjekt.. Ser at bilen har SC skilter.. er bilen eller du fra vestlandsområdet? 6051660[/snapback] eg og bil er ifra sildabyen Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Fett, er fra Ølen jeg.. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 er fra flekkefjord jeg, på sørlandet :!: on topic: nice work, stå på Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kjempefint prosjekt! Virkelig fin bil Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Blir bare mer og mer imponert jeg... synes du virker veldig dyktig. Stå på! Artig å følge med på. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Skal du selge bilen når du er ferdig, eller beholder du den sjøl? Jeg synes det er dritfett med skikkelig gamle biler som er i tipp-topp stand. "Pimp my ride" . Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Skal du selge bilen når du er ferdig, eller beholder du den sjøl? Jeg synes det er dritfett med skikkelig gamle biler som er i tipp-topp stand. "Pimp my ride" . 6064959[/snapback] den blir nok for salg ja når den er ferdig Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jøsses! Detta va ein skikkelige worklog ja :!: Kult å se ein sånn gammal Saab igjen, eg reiste møkje på ferie i ein sånn ein når eg va drittunge. Eg meine å huska han hadde samme farge te å me Litt off topic, men du e'kje tilfeldigvis te salgs vel, pc'baby? :!: Kun sandblåsings/sveise delen altså, ikkje sånt intimt :!: Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Jøsses! Detta va ein skikkelige worklog ja :!: Kult å se ein sånn gammal Saab igjen, eg reiste møkje på ferie i ein sånn ein når eg va drittunge. Eg meine å huska han hadde samme farge te å me Litt off topic, men du e'kje tilfeldigvis te salgs vel, pc'baby? :!: Kun sandblåsings/sveise delen altså, ikkje sånt intimt :!: 6068129[/snapback] he he om eg er til salgs he he eg er booka frem til 17 mai minst. men det skader ikke å sende pm Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 litt off topic blitt, 36 år i dag, så denne kroppen skal på by`n senere og få i seg ein del ute pils Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) ja fikk endelig tid te saab`n i kveld. satte i gang her skar vekk laget til denne måtte lage noen hakk siden det er litt bua der lappen skal sveises ferdig sveist og slipt ble bra hull her også sveist og slipt så var det ferdig te sparkling. tok å teipa over sprikka siden eg ikke vil ha sparkel der sparklet og slipt det var nok for i dag Endret 11. mai 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) oppdatering jobbet med bilen. siden det regnet å eg ikke kunne sandblåse så tenkte eg å begynne med venstre hjulbue slipa vekk kanten teipa opp papp mal førte hånden over for å lage merker skar vekk klar te klipping veldig krøllete retta litt kappa punkt sveist skar vekk her også på med lappe må regne med noen skader mer kapping lappe bit sveising Endret 17. mai 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 hmmm passer denne også litt må vekk annen på resultatet det var det jeg orket i dag Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Tydelig at du vet hva du gjør iallefall Sikkert en jævel til å sveise eksos du? *hint hint* Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Tydelig at du vet hva du gjør iallefall Sikkert en jævel til å sveise eksos du? *hint hint* 6123654[/snapback] he he er ein jævel te det også ja Lenke til kommentar
TKV Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Du kan sakene dine må jeg si!! gleder meg til å se bilen ferdig fiksa og lakkert!! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Må bare følge med her, spennende prosjekt! Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 flott prosjekt du har her! dette må jeg følge med på! Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 det er bruks bilen min, sko egentligt bare ta litt etter hvert men kunne ikke stoppe den er nydelig å kjøre, kjører fra haugesund te sand 9 mil hver helg for å besøke dama, og den spiser svingene som ein unge i gotteributikk utenom liten slark i styreledd og litt lyd i drivaksler når eg svinger så er den ganske tipp topp stand starter som ett skudd med 80 prosent 2.5 toms eksos lyd (mangler ca 1 meter 2.5 toms rør frem til manifoil så er det komplett) eg savner saab`n min Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Nice alt du gjør!! Noe som irriterer meg grenseløst er at du skriver denne: ` i steden for denne '.... apfostrofen er til til høyre for Æ-tasten, ikke til venstre for Backspace.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå