pc`baby Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Tja...ikke totalt avskrekkende innvendig 6007144[/snapback] bilder kan lyve litt. det er ikke noe rust i kupeèn bare et deksel bak gear spaken. men det blir litt sandblåsing i trunken Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 noen som tør å gjette på hvor lang tid dette kommer å ta Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) ja idag har eg fått gjort litt skrudde av støtfanger bak pluss små knask så var det bare te å blåse. først inni så utsiden dekka litt men hjalp det ? såg på klokka så eg fant ut eg måtte rase avgårde i butikken etter øl noen som huska jekken kunne ha tenkt meg ein slik blå farge orket ikke å gjøre mere i dag har øl som snart går ut av dato . men trenger ein bil å kjøre, så denne duger Endret 29. april 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hehe! Endelig mer SAAB her! Kule inca-felger du har på 99'en. Jeg er sucker for de etter at jeg hadde et slikt felgsett på min gamle 900 Turbo Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 ja fikk gjort litt i dag selv med fyllenerver. av med baklykter mere sandblåsing hjulkassen høyre mat pause sparklet så må eg gjøre jobben eg lovet, skifte clutch på denne slipa litt på med sprøytesparkel orket ikke mer i dag. så eg forsetter i morgen. da skal eg vannslipe det eg sprøyta på idag ++++ og fortsette med clutch jobben ka synest dokker te nå? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Imponerende pc`baby Alltid artig å se veteraner som blir stelt med. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Dette er da i sannhet en virkelig Worklog. Veldig bra! Følger med i spenning. PS: Hva ER det du spiser?!? Endret 30. april 2006 av Tumbleweed Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Ja, hva er det du spiser? Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Dette er da i sannhet en virkelig Worklog. Veldig bra! Følger med i spenning. PS: Hva ER det du spiser?!? 6018032[/snapback] Ja, hva er det du spiser? 6018170[/snapback] he he spiser kebabrull som ein unge Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 ved første øyekast syns jeg bilen så ut som en rusthaug. men er utrolig overaska over hvor lite rust det egentlig kom fram etter sandblåsinga. Og hastigheten på arbeidet er det ingenting å si på. stå på. ps! behold orginalfargen. er jo en klassikker.. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 ps! behold orginalfargen. er jo en klassikker.. 6019715[/snapback] ja skal beholde orginalfargen Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 jobba i går også men fikk bare tatt ut vinduene søsteren min sydde forsete så var det stopp, jobba med 4 biler i går så det var det eneste som ble gjort. men så var det dagen i dag ja. fjerna den svarte guggen som var rundt vinduene mere sparkling+++ pussing av med litt mere deler før eg ga meg for dagen Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Kjempelekkert å se.. liker at du står på! Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Kjempelekkert å se.. liker at du står på! 6031969[/snapback] jo takk kjekt at andre synest det er kjekt å se på arbeidet mitt. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 eg sko egentlig ta litt etter hvert, siden dette er bruks bilen min. men når eg først begynnte å sandblåse så klarte eg ikke å stoppe sko flekklakke den, men nå blir det heil lakkering hadde det vært ein vanlig gammel bil sko eg ha prøvd å lakke den selv men eg må nok tilkalle noen som har gjort det selv. det blir kansje ein billig lakk som steel osv. men eg skal teste ut lakken i trunken før den blir sprøyta på bilen. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det er skikkelig morro å følge med på dette og det er jo få Worklogs som man går bilen så grundig i sømmene Du har jo muligheter "tydligvis" med verksted/plass der du kan boltre deg i dette prosjektet Uansett så følger jeg dette med stor spenning og håper jeg vi kan møtes på Saab treff etter hvert. Stå på videre Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 en liten oppdatering fikk ikke gjort så mye strømmen var borte fra kl 17 til 20. så de 3 timene eg jobbet med den fikk jeg sandblåst dette sveist litt hmm hvor skal denne siste bilder før eg ga meg for dagen Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 måtte ta ein jobb i dag så eg har ikke fått gjort noe. tok ut ein motor te subaru outbak for å skifte topp pakninger nok hjul hmm alt dette skal på plass imorgen Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 det kommer ikke te å skje så mye frem til onsdag, mye å gjøre så det kommer nok ikke oppdateringer før da. ps leif er sikkert her Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 fett prosjekt.. Ser at bilen har SC skilter.. er bilen eller du fra vestlandsområdet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå