pc`baby Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Dette har vi hørt før "baby" så nå får du jaggu svinge deg både med arbeide og kamera..... 9494575[/snapback] joda joda jada-jada skal skjerpe meg pappa Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dette har vi hørt før "baby" så nå får du jaggu svinge deg både med arbeide og kamera..... 9494575[/snapback] joda joda jada-jada skal skjerpe meg pappa 9495258[/snapback] Ikke noen her baby da det er rundt et år siden det skjedde noe særlig fremgang her i gården..... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ikke mist motet nå pc! En Saab gjør noe med folk. Sjarmen ligger langt nede i karosseriet og stråler ut til hver eneste fiber i kroppen, og en så gammel Saab som du har gjør, ihvertfall meg, enda mer ivrig i å se mer! Jeg har eid en 99, og selvom den ikke var den beste bilen jeg har prøvd, så var det den mest levende bilen og den bilen med mest sjarm! Fortsett.. Vær så snill! (Ja, jeg er en Saab-entusiast) Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hei No trenger vi en oppdatering her alså!! er lenge siden sist no, så har d vert noe fremmgang m bilen? å husk bilder i oppdateringen når du kommer med den.. du vet bilder liker vi - Joachim Endret 3. desember 2007 av jokke2391 Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 bilen er spiker nå. så det er bare te å slette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå