pc`baby Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Hei Hei Syntes racing red passet den bra.. Men det er et HAV av farger... Det blir bra når du får lappa alt. Står du ute i det fri nå eller? en annen garasje? 6450405[/snapback] hei eg står på samme plass men den kan ikke stå der så lenge om gangen. så eg tar litt imellom nå Lenke til kommentar
Fjolla Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ja, racing red er bra! Eller den blåfargen.. Hmm.. kanskje jeg faktisk heller mot rød her. Men hører du egentlig på damer? Hehe. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Noe som har skjedd med bilen i det siste ? *bump* Endret 30. juli 2006 av Furyfax Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Noe som har skjedd med bilen i det siste ? *bump* 6586967[/snapback] har ikke fått gjort noe i det siste, fått jobb på båt så rotasjonen er 1 mnd på og 1 mnd av. har 14 dager igjen før eg har fri. da blir det jobbing med bilen har grublet litt i det siste om eg skal ha 2l 900 turbo motor eller bygge om te 2.3l 9000 turbo motor ka synest dere Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei hå! Jeg ville glatt ha valgt 2.3liter'n, for det første fordi den ikke er spesielt mye tyngre, men ekstra slagvolum er stort sett alltid å foretrekke Begge disse motorene er jo banalt enkle å chippe / trimme, så det kan jo bli artig ! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Noe som har skjedd med bilen i det siste ? *bump* 6586967[/snapback] har ikke fått gjort noe i det siste, fått jobb på båt så rotasjonen er 1 mnd på og 1 mnd av. har 14 dager igjen før eg har fri. da blir det jobbing med bilen har grublet litt i det siste om eg skal ha 2l 900 turbo motor eller bygge om te 2.3l 9000 turbo motor ka synest dere 6592965[/snapback] Å herre. Velg 9000. Det hadde vært heftig. :!: Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Gå for 9000 ja Det hadde vært najs. Hm flink mann du =) Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 ja i dag har eg mønstra av så nå kan eg endelig fokusera på saab'n i ein heil mnd så nå skal eg bruke denne fri perioden på å finne meg ein grom motor Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 skal du ikke få ferdig karrossen først a? Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 skal du ikke få ferdig karrossen først a? 6661309[/snapback] jo eg skal det, håper bare det ikke tar for lang tid med resten før eg får lakk på, så eg kan konsentrere meg på mekaniske ting Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Gleder meg til å se videre utvikling på bilen. Må si det er et veldig bra stykke arbeid du har gjort der. Keep up the good work. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Skjedd noe mer ? *utålmodig* Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Skjedd noe mer ? *utålmodig* 6698948[/snapback] vel ikke annet enn at eg skal gi bud på ein 900 t16 turbomotor og kommer vel te å bestemme meg ang lakk farge te uka pluss kjøpe lakken så eg forsette på bilen ein av de nærmeste dagene men akkurat nå så er det havnadagene her i hgs masse kjekt å se øl osv Lenke til kommentar
TT_N12 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Topp prosjekt! Har også en sånn stående hvor jeg har påbegynt ombygging til Turbomotor med Trionic motorstyring Men har så mange prosjekter på gang at det nok vil ta sin tid før den er på veien igjen... Kjøp deg en turbomotor fra 900! Du kan bruke blokka fra 9000, men ingenting av det rundt passer, Du kan heller ikke ta 2.3 literen fra 9000 uten å bytte hele forstillinga og girkassa, m.a.o. myyyye arbeid.. Du bør også ta en titt på www.saabturboclub.net der finner du mange gode tips Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Topp prosjekt! Har også en sånn stående hvor jeg har påbegynt ombygging til Turbomotor med Trionic motorstyring Men har så mange prosjekter på gang at det nok vil ta sin tid før den er på veien igjen... Kjøp deg en turbomotor fra 900! Du kan bruke blokka fra 9000, men ingenting av det rundt passer, Du kan heller ikke ta 2.3 literen fra 9000 uten å bytte hele forstillinga og girkassa, m.a.o. myyyye arbeid.. Du bør også ta en titt på www.saabturboclub.net der finner du mange gode tips 6712863[/snapback] takker for tips. har registrert meg der. det blir litt for mye arbeid me å få 2.3 9000 motor. så eg skal gå for 900 motor. skal gjøre ein jobb for onkelen min i dag. så får eg se om eg får gjort noe med min også Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) heisan eg har pust på båten min i det siste så eg har ikke hatt så mye tid te saab'n. har hatt ein travel dag fiksa bilen te min mor pluss min søster. så etter det så kikka eg på min. den har fuska ein del i det siste. går på 3 sel på tomgang og fiser mye. virker som det er 2 pluggkabler som er svake. å siden drivakslingene har blitt så mye værre i det siste også så tar eg helt sikkert å skifte motor å drivakslinger i helgen. eg har jo ein identisk motor liggende som er kjørt 66 tusen Endret 31. august 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
1302-S Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Aha, Har du funnet noen turbo motor da? Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 ikke turbo desverre bare ein orginal 1.875 motor. bygger om te turbo når eg har fått lakka bilen. tror kansje at eg går for orginal farge. har bare ca 1 uke igjen før eg skal på jobb. så eg får vel ikke tid te å gjøre så mye. gleder meg te å få bilen lakka slik at eg kan montere intreiøret. er masse lyder nå. klirring risting osv. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) heisan. har vært sløv i det siste, å imorgen så skal eg på jobb igjen. men eg tok å klippa hastigt te netting for å få litt innblikk i hvordan det kan se ut når eg lager meg styling sett. edit. det ser litt tøffere ut i virkeligheten Endret 9. september 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
1302-S Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det ser bra ut! Får et lite innblikk i åssen styling du vil ha. Skal du senke den en tanke, eller blir det plastikk? Så litt høy ut foran. Jeg syntes iallefall at den bilen ser bra ut!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå