Daggis Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Enemy Territory Enemy territory er et gratis FPS online spill som er utrolig artig. I spillet kan man infiltrere fienden ved å stjele uniformer, kalle inn airstrike, bruke bombekastere osv. Handlingen i spillet er fra andre verdenskrig og oppdragene kan variere fra map til map som å stjele dokumenter, eksplodere våpenlagre eller hindre fienden i og sende meldinger til fronten. Informasjon om dette spillet kan du finne på Wikipedia Spillet kan lastes ned her Enemy Territory Klaner i Norge Er du i en Enemy Territory klan legg inn litt info om klanen din her så kanskje vi får litt mer interresse rundt dette fantastiske spillet. Kreutzerkompanie er en helnorsk klan med ca 11 aktive spillere. Vi er for tiden med i 3on3 og 6on6 ladderen på Clan Base. Hjemmeside Kreutzerkompaniet Du kan og treffe oss på irc (QuakeNet)#kreutzerkompanie <KK|W!nt3rs> Endret 18. august 2006 av Daggis Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 .. det her spilt jeg mye før Jeg og to kammerater lagde oss en liten clan [FF] Foo Fighters, etter noen uker med god trening så slo vi claner som hadde mere erfaring enn oss.. vi hadde rett og slett skillz :!: Lenke til kommentar
ZubZeroo Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Enemy-Territory er ett genialt spill. Rart det ikke er så populært som det kunne vært. Clan Zolid er en europeisk multi-gaming organisasjon med stor andel av norske spillere. Vi har to enemy-territory lag og deltar for tiden i 6on6 på Warleagues. Du kan besøke websiden vår på www.zolid.org eller på irc #Zolid (QuakeNet). Enemy-Territory server jeg anbefaler er BroadPark Games sin på 84.49.16.67:27960. Endret 27. april 2006 av ZubZeroo Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 NÅ fikk ejg lyst å fyre opp ET igjen! Husker alltid at det var så gøy å spille... Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 NÅ fikk ejg lyst å fyre opp ET igjen! Husker alltid at det var så gøy å spille... 5997377[/snapback] Si server så blir jeg med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg spilte dette en del før, ble faktisk veldig god. Spilte mye medic og healet folk omtrent konstant... Må se om jeg klarer å fyre det opp igjen. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 ET er jo et greit spill... Men er altfor urealistisk for min del Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har spilt en del ET i natt\dag. Husker de gode gamle stundene.. Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 ET er jo et greit spill... Men er altfor urealistisk for min del 6015840[/snapback] da er du en elg! for ET er et av de beste spillene jeg vet om! hvem bryr seg om realisme så lenge det er gøy?? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Eyh Thoms, kjeften =P Og fisken er søt ^^ Og jeg syns realisme = gøy Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Eyh Thoms, kjeften =P Og fisken er søt ^^ Og jeg syns realisme = gøy 6054504[/snapback] du syntes stygge jenter= vakre.. men uansett E.T eier selv om det ikke altid er like realistisk, syntes de fleste spill burde minne mer om E.T på gametype og lignende og for uforstående fisken er noe som minner om ei jente som northern her snakket om (han har elendig smak ) Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hmm, nå fikk jeg også litt lyst til å spille ET igjen. Er det lett å finne gode servere fremdeles? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Masse gode servere fortsatt (Flere norske også!) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Nexus3(50player) ftw^^ 137.224.240.16:27960 Henger der med den internationale funclanen min Fannyfarts [FART] (foreløpig ranked 11 i get-liga), se også etter fan klubben vår som har 3 rosa F`er i navnet koselig server med fullstendig kaos, der alt er lov, uten om å jukse, rasisme og TK. Endret 10. mai 2006 av mushi Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 et ja.best game ever.blir man ikke hekkta på det så er det noe galt i hodet.jeg glir snart over i det 4. året som dagelig et spiller og som ekte wolf fan så går jeg så klart og venter på return to castle wolfenstein 2 nå må de få ræva i gir!! Lenke til kommentar
Merek Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Må henge meg på og si at Enemy Territory er et godt fps-spill, som tross alderen holder seg veldig bra. Det er gratis og krever ikke det beste innen hardware. Om det ikke er det mest realistiske spillet som finnes, eller har den beste grafikken, så er det gameplayet så gjør dette spillet så genialt. Det fokuseres på teamplay slik at man må kjempe sammen for å oppnå forskjellige objectives på hvert map. Spillet kan lastes ned på splashdamage sine sider, bare husk også å få med siste patch (2.60) =) http://velocity.lunarpages.com/index.html <-- for å lære mer om spillet. Edit: Det er nettopp kommet opp et norskt forum for norske ET/Rtcw spiller på http://www.wolfenstein.no irc: #wolfenstein.no @ quakenet.org Endret 27. august 2006 av Merek Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 rtcw2.....plz come soon..... Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 hei hei =2l8m8=Disco808 her! spiller i klanen =2l8M8= som egentlig er en engelsk klan med noen andre spillere fra europa.. vi har 3 servere ( sniper, etpro 10 map ting og en jaymod champain) til nesten alle tider er det spillere på serverne våres, spessielt på den nye jaymod'en ( 195.149.21.239:27980 er ip) ----------------- er det folk her som er på splatterladder? disco808 er nicket der:P Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 hallo folkens, jeg har begynt og spille masse ET igjen, så hvis det er en clan der ute, så si ifra btw, jeg er registrert på splatterladder, men plutselig slutta den og følge meg?? Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Splatterladder er en kjekk ting, men ikke noe "forum" for å holde kontakten med det norske ET miljøet. Bruk IRC (mIrc) #wolfenstein.no @ quakenet.org Hjemmeside www.wolfenstein.no sees der inne KK|W!nt3rs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå