Denethor Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Hei! Me skal kanskje starta eit radioprogram på lokalradioen til sommaren. Me har ei spalte som skal innehalda kødderinging. Me har ganske mange idéar sjølve, men treng fleire. Me skal ha programmet kvar dag mellom 14.00 og 16.00. Me kjem til å ringa i ca 15.00 - 16.00 tida. Hovudsakleg vil det bli kødderinging til lokal-selskap og butikkar også vidare, det kan óg vera aktuelt å ringa nasjonalt. Ja, kødderinging er "sooo last year" og slikt, ønsker ikkje slike kommentarar. - Det er lenge siden eg har høyrt ein god kødderinging, og derfor har eg ingen problem med å gjer det igjen. Håper det er nokon kreative sjelar som kan gi oss idéar! Så skal me sjå om me får lagt kødderinginga ut til allmennheita Endret 27. april 2006 av Denethor Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Vi har jo alltids "you fuck isbilen?" Men den er de nok lei av Desverre har jeg ingen gode ideér til deg akkuratt nå. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Svensk togtidsopplysning er jo en klassiker da, selv om det er en computer som svarer i andre enden. Har blitt noen kroner dit opp gjennom årene ja.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Seksualopplysningen er kos. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Eg tenker på idéar til nye ting, som for eksempel ringja til lokal-butikken og spør om det er tilbud på e-kolie kjøtt (ja, dårlig eksempel, men eg vil ha nye idéar). Idéar er bra, nummer kan me finna sjølve Klassikarar treng me heller ikkje Endret 27. april 2006 av Denethor Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ring til den lokale møbelbutikken og hør om de har f***skap. Eller ring til sosialkontoret og lat som du er utlending, og si at skapet ditt, ja altså statsborgerskapet ditt er ødelagt og du trenger et nytt et. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Takk for alle innslaga! Likte den siste idéen svært godt og kjem til å bruka den. Nokon andre som har nokon idéar? Dei mottas med stort takk Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Prøv å få til noe lignende dette. Det eier så jævlig. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 du kan jo høre på espen thoresen værsegod takkskalduha sitt radioprogram fra 11.00 til 01.00 hverdager unntatt fredag... de ringer ofte et par ganger om dagen... koneptet de gjør er da å spille inn et bånd på forhånd, så ringe f.eks en ambassade og spille båndet som er typiske 40sek langt om og om igjen helt til noen legger på... er så forbanna vittig. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Bedre å ringe en kar som nettop har hatt eksamen, og si at resutlatet var skuffende, og at han stryker. Jeg og en kompis sitter og venter til vi skal ha eksamen, for vi skal bare så bølleringe han ene karen med stryk på den prøven Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Du har jo den å ringe til folk og si at mopeden deres er ferdig. .... What? Moped? Hæ? Jeg har da ingen moped? Vel, er ikke du Andersen i den og den adressen...? Jojo men jeg har ikke noen moped Det står her i papirene, og du kan ikke lure deg unna betalingen hvis det er det du prøver på WTF liksom? osv Kødderinge til folk som heter Avløp osv er også klassiker Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 du kan jo høre på espen thoresen værsegod takkskalduha sitt radioprogram fra 11.00 til 01.00 hverdager unntatt fredag... de ringer ofte et par ganger om dagen... koneptet de gjør er da å spille inn et bånd på forhånd, så ringe f.eks en ambassade og spille båndet som er typiske 40sek langt om og om igjen helt til noen legger på... er så forbanna vittig. 6000881[/snapback] Hehe, ja, jeg husker på XLTV (radioprogrammet het vel bare XL) da de ringte til et svensk hotell og skulle bestille hotellrom for "17. mai. Ja. Ja. Du skjønner, det er så mye oppstyr i gatene da." osv. Og damen prøvde gang på gang å si at de ikke hadde noe rom ledig, om han kunne ringe igjen senere. Så litt senere ringte de opp igjen og spilte av samme opptaket. Og "skal jeg ta det på svensk, kanskje?" Anbefaler deg å høre på den cd-en de ga ut, med alle kødderingingene. Du får nok en del ideer da. :!: Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Prøv å få til noe lignende dette. Det eier så jævlig. 6000845[/snapback] HAHA! Genialt!!! :!: Lenke til kommentar
magicus Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 ebaumsworld.com har alt du treng. sjekk ut vedlagt lyd-klipp. De bruker lydklipp av kjendiser i filmer og klipper de ut og kødderinger rundt med det. pacinocall.mp3 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Prøvd Soundboards? Vanskelig å finne noen norske, men har en side med noen engelske som er utrolig morsomme http://www.soundboard.com Lenke til kommentar
Joney Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei! Me skal kanskje starta eit radioprogram på lokalradioen til sommaren. Me har ei spalte som skal innehalda kødderinging. Me har ganske mange idéar sjølve, men treng fleire. Me skal ha programmet kvar dag mellom 14.00 og 16.00. Me kjem til å ringa i ca 15.00 - 16.00 tida. Hovudsakleg vil det bli kødderinging til lokal-selskap og butikkar også vidare, det kan óg vera aktuelt å ringa nasjonalt. Ja, kødderinging er "sooo last year" og slikt, ønsker ikkje slike kommentarar. - Det er lenge siden eg har høyrt ein god kødderinging, og derfor har eg ingen problem med å gjer det igjen. Håper det er nokon kreative sjelar som kan gi oss idéar! Så skal me sjå om me får lagt kødderinginga ut til allmennheita 5996605[/snapback] Ring en telefonboks og bestill pizza.. gjort det sjøl Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 si det er tollbetjent sivertsen og si at de har stoppet en bil full av nark på grensa og den er adressert til deg Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ring og bestill pizza og spør om alt mulig. Spør om det er renslig der, ingredienser, om han har vasket hendene osv. Alt mulig irriterende ting. Så sier du til slutt: "Jeg tror ikke jeg har lyst på pizza likevel". Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Eller ring pizza, og plutselig tar du imot bbestilling i stedenfor! Da blir dem sure da! :-D Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Prøv å få til noe lignende dette. Det eier så jævlig. 6000845[/snapback] Det kommer ingen lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå